با حضور معاونان استاندار انجام شد؛

معارفه مدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی

 معارفه مدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی آئین تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با حضور معاونان سیاسی امینتی و هماهنگی امور عمرانی استانداری در این سازمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی ظهر امروز 22 مهرماه با حضور سید حسن جعفری معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی به عنوان رییس هیات مدیره، دیگر اعضا آن و همچنین مدیران ستادی و مسئولان موسسات و شرکت های تابعه در سالن جلسات این نهاد برگزار شد.
در این مراسم میثم کرمانی که طی حکمی از سوی استاندار به عنوان مدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداری های استان منصوب شده است، معرفی و از زحمات احمد یزدان پناه مدیرعامل پیشین که هم اکنون مسئولیت معاونت هماهنگی عمرانی استانداری و عضویت در هیات مدیره این سازمان را برعهده دارد، تقدیر شد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی در این جلسه ضمن تسلیت به مناسبت نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی (ع) عنوان کرد: علی رغم تحریم ها و شرایط خاص اقتصادی کشور به ویژه در حوزه های معیشتی مردم با برنامه ریزی های انجام شده و طبق گزارش صندوق بین المللی پول، شرایط جمهوری اسلامی ایران با رشد خوبی همراه بوده و امیدواریم با تلاش و مقاومت مردم در سایه هدایت مقام معظم رهبری در سال 2020 اتفاقات خوبی در حوزه اقتصادی برای کشور رقم بخورد و ازحربه های تحریم خارج شویم.
سید حسن جعفری با اشاره تفکر و برنامه های اقتصادی استاندار و انتخاب بالغ بر 100 معین اقتصادی در استان خراسان رضوی گفت: یکی از افتخارات سازمان همیاری قرارگرفتن در بین معین های اقتصادی استان و کمک کردن به چرخه اقتصادی استان است که انتظار داریم در ادامه در چرخه اقتصاد مقاومتی استان پرنگتر نقش آفرینی کند.
وی با تاکید بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ تلاش و کارآفرینی در استان، عنوان کرد: خوشبختانه تمام دستگاه ها در حوزه تولید و خلق ثروت تلاش می کنند، امیدواریم دست اندرکاران سازمان همیاری نیز که بر اساس منویات مقام معظم رهبری به مثابه مجاهدان و رزمندگان اقتصادی استان هستند در این حوزه بتوانند به نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک کنند و با پروراندن باور اقتصادی در مردم به پیروزی در این جنگ اقتصادی کمک کنند.
رئیس هیات مدیره سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با تاکید بر همیت و هم افزایی سازمانی در این نهاد، گفت: انتظار ما در هیات مدیره یک صدایی و هم نوایی در تمامی ارکان سازمان است که امیدواریم با حضور مدیرعامل جدید که از نیروهای با انگیزه و با دانش حوزه های اقتصادی و بین المللی است این وفاق به اوج خود برسد.
وی به تعاملات خوب با شهردایها به ویژه شهرداری کلانشهرمشهد و تلاش های انجام شده در دوره مدیریت مهندس یزدان پناه که رشد بهره وری و سودآوری در سازمان همیاری شهردایهای استان به همراه داشته است، اشاره و بیان کرد: دیدگاه اصلی مادر هیات مدیره سازمان سود آوری نیست بلکه انتظار می رود با خلاقیت، نوآوری در مجموعه های وابسته به سازمان و ایجاد طرحها و پروژه های جدید، بهره وری در سازمان و کمک به شهرداریهای استان افزایش یابد.
احمد یزدان پناه مدیرعامل پیشین این سازمان که کمتر از یک ماه است به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در حال فعالیت می باشد نیز در این جلسه، عنوان کرد: با توجه حضور در بخش های مختلف سازمان همیاری، تعلق خاطر خاصی به این سازمان دارم و همواره تلاش کرده ام به عنوان یک هماهنگ کننده دراین نهاد اقتصادی موثر عمل کنم.
وی با اشاره به وضعیت رو به رشد سازمان همیاری در چند سال اخیر، بیان کرد: با تعامات خوبی که با شهرداریهای استان به ویژه شهرداری مشهد انجام شد در سال 96 توانستیم با حدود 10 میلیارد سودآوری روند نزولی سازمان را مثبت کنیم و در سال گذشته نیز با تلاش های تمامی کارکنان سازمان در همه سطوح با 40 میلیارد تومان سود آوری، شاهد دوبرابر شدن پیش بینی سود برای سال97 بودیم.
عضو هیات مدیره سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در ادامه با تاکید بر لزوم تداوم این روند خاطر نشان کرد: امیدواریم با مدیریت جدید سازمان و ادامه مسیر، برنامه ها و پیشرفتهایی که هیات مدیره سازمان ترسیم می کند به نحو مطلوب تری عملیاتی شود و با استفاده از فرصتهای بوجود آمده، رشد و شکوفایی بیش از پیش را برای این نهاد اقتصادی در خدمات دهی بهتر به شهرداریهای استان شاهد باشیم.
مدیر عامل جدید سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی نیز در این جلسه با بیان اینکه زندگی عرصه فرصتهاست، عنوان کرد: آنچه به واسطه تجربیان داخلی و بین المللی در سویدای دل دارم، تلاش و تفکر بیش از پیش و توجه به ایده پردازی در حوزه فعالیتهای سازمان همیاری است.
میثم کرمانی با ارزشمند خواندن ایجاد رشد توسط مدیریت پیشین سازمان همیاری، ادامه داد: در ادامه مسیر، کسب و کارهای انتفاعی، استراتژیک و توجه به طرح های دانش بنیان در اولویت و دستور کار همه سازمان قرار خواهد گرفت؛ امیدواریم بتوانیم در کنار یکدیگر آثار مثبتی را خلق کنیم و بتوانیم به آن ببالیم.
وی با بیان اینکه حس مسئولیت پذیری مترادف با پاسخگویی است، خاطر نشان کرد: این دو اصل رکن اساسی فعالیتها در ادامه کار خواهد بود و کارایی فردی و سازمانی به عنوان ارزش در سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی تلقی خواهد شد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی اظهار کرد: توجه به شهرداریهای کوچک و تعامل حداکثری و بهره گیری از ظرفیتهای شهرداری کلان شهر مشهد به ظور جدی مورد توجه سازمان همیاری قرار خواهد داشت وامیدواریم در ادامه این خدمت حمایت و همراهی تمامی شهرداریهای استان را به نحو مطلوبتری در کنار خود داشته باشیم.
شایان ذکر است، کرمانی سابقه عضویت در کمیسیون های صادراتی و همچنین مدیرعاملی چندین شرکت گردشگری و سرمایه گذاری صادرات محور در استان و کشور را در کارنامه دارد./م.ا/2099/




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 22 مهر 1398
  • تعداد بازدید: 2447



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی