مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای استان خبر داد؛

آغاز مذاکرات با سرمایه گذاران برای عملیاتی شدن پروژه مجتمع پایانه های انرژی دوغارون

بهره گیری از شرکتهای بومی دانش بنیان در اجرای پروژه مجتمع پایانه های انرژی دوغارون

آغاز مذاکرات با سرمایه گذاران برای عملیاتی شدن پروژه مجتمع پایانه های انرژی دوغارون مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی بر استفاده از توان شرکت های دانش بنیان بومی در جهت احداث مجتمع پایانه های انرژی دوغارون تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، میثم کرمانی در جلسه ای با تعدادی از سرمایه گذاران در خصوص احداث مجتمع پایانه های انرژی دوغارون، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت شرکتهای بومی استان به ویژه فعالان حوزه های دانش بیان شهرستان تایباد برای اجرای این پروژه در الویت سازمان همیاری قرار دارد.
وی افزود: آماده ایم تا کلیه طرح ها و پیشنهادات را در همه زمینه های مرتبط با اجرای این پروژه دریافت و بررسی کنیم تا ضمن مطرح نمودن آنها در یک کمیته فنی و مطالعات کارشناسی شده و دقیق، شاهد کسب نتایج ایده آل در اجرای مطلوب این پروژه باشیم.
در اولین جلسه مذاکره با سرمایه گذاران مرتبط با پروژه مجتمع پایانه های انرژی دوغارون، نمایندگان یک شرکت با تجربیات در زمینه صادرات سوخت و یک شرکت در زمینه اجرای عملیات ساخت این پروژه، حضور داشتند و ضمن معرفی خود به بیان پیشنهادات پرداختند.
گقتنی است، پروژه مجتمع پایانه های انرژی دوغارون متشکل از بار انداز تخلیه و بارگیری، انبارها و مخازن سوخت و... در جهت ساماندهی صادرات محصولات مرتبط با انواع انرژی از جمله سوخت و پتروشیمی و فرآورده و مشتقات نفتی توسط سازمان همیاری شهرداریهای استان اجرا خواهد شد و در حال حاضر در مرحله تسطیح اراضی و نقشه برداری قرار دارد و قرار است به صورت منطقه بندی شده و با مشارکت سرمایه گذاران داخلی و خارجی احداث شود.
یکی از اهداف مهم ایجاد این مجتمع، بهره مندی تجار ایرانی و افغانستانی فعال در حوزه های گوناگون به ویژه سوخت و فرآورده های نفتی برای انجام مراودات و معاملات تجاری و بازرگانی است./م.ا/2124/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 23 آبان 1398
  • تعداد بازدید: 959



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی