در جلسه مشترک مدیرعامل سازمان با شهردار یونسی مطرح شد؛

همکاری سازمان همیاری در ساماندهی ظرفیتهای گردشگری در شهر یونسی

همکاری سازمان همیاری در ساماندهی ظرفیتهای گردشگری در شهر یونسی در جلسه ای مشترک مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یونسی بر استفاده از ظرفیتهای سازمان در جهت احیا و ساماندهی ظرفیتهای گردشگری و استفاده از پتانسیل مناطق کویری این شهر تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، میثم کرمانی در جریان جلسه ای مشترک با حمید زارع حسینی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یونسی دیدار و در خصوص نیازها و ظرفیتهای موجود دراین شهر گفتگو کرد.
وی در این جلسه با اشاره به توانمندیهای سازمان همیاری شهرداریهای استان، افزود: تلاش داریم با استفاده از پتانسیل های شهرهای مختلف و ظرفیهای موجود در حوزه مدیریت شهری به توانمند سازی و کسب درآمدهای پایدار شهرداریهای استان کمک کنیم.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با تاکید بر استقبال این نهاد از طرح های خلاقانه و اقتصادی در جهت همکاری با شهرداریها، گفت: قطعا با انجام مطالعات تکمیلی و بررسی های تخصصی بر روی طرح های اقتصادی ارائه شده از سوی شهرداری ها، می توانیم به استفاده از توان مشارکتی سازمان همیاری و موفقیت این پروژه ها امیدوار باشیم.
وی با تاکید بر نگاه ویژه سازمان همیاری به شهرهای کوچک و کم برخوردار استان افزود: پروژه شهرک پسماند ویژه استان در شهر یونسی یکی از طرح هایی است که در همین راستا توسط سازمان همیاری و همکاری شهرداری و شورای اسلامی در حال پیگیری است که با اجرایی شدن آن درآمدزایی و کمک به شهرداری و ایجاد اشتغال برای مردم منطقه را در بر خواهد داشت.
شهردار یونسی نیز با تقدیر از حمایتهای سازمان همیاری شهرداریهای در حوزه های مختلف، اظهار کرد: با توجه ظرفیتهای جذب گردشگر در کویر یونسی به عنوان نزدیکترین منطقه کویری به مرکز استان، برنامه ریزی و تدوین طرح های اقتصادی برای ساماندهی حوزه گردشگری در الویت کار شهرداری و شورای اسلامی قرار گرفته است.
حمیدزارع حسینی به وجود کاروانسرای قدیمی در مرکز شهر یونسی و حضور تعداد قابل توجهی گردشگر برای کویرنوردی در این منطقه اشاره و بیان کرد: احیای این کاروانسرا و ایجاد مرکز اقامتی و ساماندهی خدمات به گردشگران در کویر یونسی از جمله طرح هایی است که تلاش داریم با اجرای آن ضمن ارائه خدمات به شهروندان در جهت ایجاد منبعی برای درآمدزایی پایدار در حوزه شهردار گام برداریم.
وی با اشاره به تعاملات شهرداری یونسی با سازمان همیاری در حوزه تامین نیازهای حوزه شهری، گفت: امیدواریم با کمک و استفاده از توان اقتصادی و تخصصی سازمان همیاری به عنوان پشتیبان شهرداریها پس از تکمیل شدن روند بررسی، مطالعات مربوط به طرح های گردشگری شهر یونسی در جهت اجرایی کردن آنها گام های مشترکی برداریم./م.ا/2128/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 2 آذر 1398
  • تعداد بازدید: 1050



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی