توسط واحد آموزش سازمان همیاری شهرداریها در نمایشگاه بین المللی؛

نشست های تخصصی سرمایه گذاری و اقتصاد شهری در مشهد برگزار می شود

نشست های تخصصی سرمایه گذاری و اقتصاد شهری در مشهد برگزار می شود مدیر حوزه تحقیقات و مشاوره موسسه آموزش شهرداریهای خراسان رضوی از برگزاری نشستها و رویدادهای تخصصی مرتبط با موضوع سرمایه گذاری و اقتصاد شهری در جریان اولین نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری و اقتصادی مشهد خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، فرزانه صادقی با اشاره به آغاز اولین نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری و اقتصادی مشهد از دیروز 12 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد، افرود: بر اساس هماهنگی های انجام شده و با همکاری معاونت اقتصادی شهرداری مشهد، برگزاری چندین نشست تخصصی مرتبط با موضوع سرمایه گذاری و اقتصاد شهری در جریان این نمایشگاه برنامه ریزی شده است.
وی افزود: بر طبق برنامه نشست «تامین مالی پروژه های شهری» و رویداد «رونمایی از کتاب ثروت عمومی شهرها» و نسشت « مولدسازی دارایی های عمومی» به ترتیب راس ساعات 16:30 ، 18:30 و 19:00 امروز سالن مفاخر نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز می شود.
مدیر حوزه تحقیقات و مشاوره موسسه آموزش شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: نشست های « سرمایه گذاری در زمین و ساختمان» و « چالشها و فرصتهای سرمایه گذاری در بافتهای ناکارآمد شهری» نیز به ترتیب در ساعتهای 16:30 و19:00 روز پنجشنبه 14 اذرماه در همین سالن برنامه ریزی شده است.
وی بیان کرد: نشست های «بررسی روندهای آتی سرمایه گذاری شهری»، «تاریخ شفاهی اقتصادی» و «چالش های جذب سرمایه گذاری خارجی با تاکید بر موضوع اقامت» نیز در روز پنجشنبه 15 آذر ماه به ترتیب در ساعات 16:30، 18:30 و 19:00 در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود.
صادقی خاطر نشان کرد: در برگزاری این نشست ها و رویدادها تلاش شده است از تجربیات پژوهشگران،اساتید دانشگاه و مراکز علمی و تحقیقاتی و مسئولان اجرایی سازمان های استانی و کشوری مرتبط با موضوعات اقتصادی و سرمایه گذاری بهره گرفته شود.
وی گفت: کلیه علاقه مندان، بازدیدکنندگان و فعالان حوزه های سرمایه گذاری اقتصاد شهری می توانند ضمن بازدید از غرفه های اولین نمایشگاه فرصتهای سرمایه گداری و اقتصاد شهری مشهد در این نشست ها و رویدادهای تخصصی شرکت کنند./م.ا/2141/





موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی