در مراسمی با حضور نمایندگان سازمان همیاری شهرداری ها ؛

سرپرست جدید کشتارگاه صنعتی مشهد معرفی شد

سرپرست جدید کشتارگاه صنعتی مشهد معرفی شد مراسم تکریم مدیر سابق و معارفه سرپرست جدید مؤسسه صنعتی گوشت مشهد برگزار و طی آن غلامحسین پرخویی به عنوان سرپرست جدید این مجموعه بزرگ کشتارگاهی در شرق کشور معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، این مراسم ظهر امروز با حضور معاون اداری مالی و جمعی از مدیران سازمان همیاری شهرداریهای استان و پرسنل این مجموعه در کشتارگاه صنعتی مشهد برگزار شد و در آن غلامحسین پرخویی که با حکم حسن جعفری معاون سیاسی، امینتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی و رئیس هیات مدیره سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی به عنوان سرپرست موسسه صنعتی گوشت مشهد منصوب شده است، معارفه شد.
در این مراسم همچنین از زحمات اسماعیل نورمحمدی که پیشتر مدیریت این مجتمع بزرگ کشتارگاهی در شرق کشور را برعهده داشت،تجلیل شد.
معاون اداری مالی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های مدیران پیشین در کشتارگاه صنعتی مشهد، عنوان کرد: کشتارگاه صنعتی مشهد همواره از شرایط ویژه ای برخوردار بوده است و افراد و مدیران لایقی در این مجموعه زحماتی شایسته ای را در جهت ارائه مطلوب ترین خدمات در حوزه ذبح و استحصال دام و تامین گوشت قرمز و بهداشتی برای شهروندان و مصرف کنندگان استان کشیده اند.
مرتضی توسلی ادامه داد: انتخاب شخصی از بدنه این مجموعه قطعا با دقت نظر و درایت هیات مدیره سازمان همیاری شهرداریهای استان انجام شده است، چرا که شناخت کافی از کشتارگاه و نوع فعالیتهای آن می تواند موجب کسب موفقیت های بیش از پیش در این حوزه شود.
وی خاطر نشان کرد: امیدواریم روند خوبی که در کشتارگاه صنعتی مشهد در حال انجام است با قوت بیشتری تداوم داشته باشد و افزایش تعاملات حوزه مدیریت این مجموعه با نهادهای نظارتی، اداره دامپزشکی، شبکه بهداشت، پیمانکاران، و ... همچون گذشته خدمات دهی مطلوب تری را در حوزه ذبح و استحصال به صاحبان دام ها و تامین نیاز زائران و مجاوران علی بن موسی الرضا(ع) به گوشت قرمز و استحصالات خوراکی را به دنبال داشته باشد.
مدیر پیشین موسسه صنعتی گوشت مشهد نیز در این جلسه به تلاش های انجام شده در جهت بهسازی و بروز رسانی تجهیزات کشتارگاه صنعتی مشهد اشاره و عنوان کرد: در طول دو سال گذشته با حمایت های صورت گرفته حدود 7 میلیارد تومان در جهت بهبود وضعیت بخش های مختلف کشتارگاه ، سالن های ذبح و ... هزینه گردید که با این اقدامات سازنده، فضا و بستری مناسب برای ادامه کار و فعالیت بزرگترین کشتارگاه شرق کشور حداقل به مدت 15 تا 20 سال آینده فراهم شد.
اسماعیل نور محمدی به اقدامات در دستورکار کشتارگاه صنعتی مشهد در جهت بروزرسانی سالن ذبح دام سنگین این مجموعه اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم با حضور مدیریت جدید و تداوم تلاش کارکنان و پیمانکاران در بخش های مختلف و حمایت و تعامل نهادهای نظارتی، شبکه بهداشت، اداره کل دامپزشکی و ...، تکمیل هرچه بهتر روند بهسازی سالن ذبح گاوی را تا پایان امسال شاهد باشیم و برای سال 99 فضایی مناسب و آماده کار برای همه دست اندرکاران این حوزه فراهم شود.
سرپرست جدید موسسه صنعتی گوشت مشهد نیز ضمن قدردانی از اعتماد مسئولان سازمان همیاری، عنوان کرد: تلاش های خوبی در گذشته برای بهبود وضعیت کشتارگاه صنعتی مشهد صورت گرفته است که امیدواریم با همفکری و همیاری همه کارکنان و دست اندرکاران روند ارائه خدمات ذبح دام و تامین گوشت قرمز شهروندان به نحو مطلوب و کاملا بهداشتی ادامه داشته باشد.
غلامحسین پرخویی خاطر نشان کرد: قطعا با تلاش و همراهی پیمانکاران، پرسنل و نظارت دستگاه های نظارتی، دامپزشکی، شبکه بهداشت، اتحادیه گوشت قرمز و ... می توانیم روز به روز به اهداف متصور برای مجموعه بزرگ کشتارگاهی موسسه صنعتی گوشت مشهد امیدوار باشیم و با گام برداشتن در جهت رسیدن به هدف نهایی مان، بهترین کشتارگاه کشور از همه جهات باشیم./م.ا/2145/





موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی