توسط واحد سازمان همیاری شهرداریهای استان؛

8 شهرداری خراسان رضوی به ماشین آلات شهری تجهیز شدند

8 شهرداری خراسان رضوی به ماشین آلات شهری تجهیز شدند مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی از تامین ماشین آلات عمرانی و شهری مورد نیاز تعدادی از شهرداریهای استان توسط واحد تخصصی ماشین آلات سازمان همیاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، میثم کرمانی با بیان گفت: این تجهیزات بر اساس درخواستهای شهرداریها و با توان تخصصی واحد ماشین آلات سازمان همیاری و نیازسنجی های تخصصی صورت گرفته توسط کارشناسان این بخش تهیه و به ناوگان ماشین آلات فعال حوزه مدیریت شهری تعدادی از شهرهای خراسان رضوی افزوده شدند.
وی افزود: سازمان همیاری در تامین این مشین آلات علاوه بر رایزنی و بهره گیری از تولید کنندگان و نمایندگی های داخلی و خارجی شرکتهای برتر این حوزه، تلاش می کند تجهیزات مورد نیاز شهرداریها را با بهترین کیفیت، قیمت و مشخصات فنی و همچنین ارائه تسهیلات مالی به خصوص به شهرداریهای کم برخوردار استان خریداری و تحویل نماید.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: بر این اساس از ابتدای سال جاری شهرداریهای نیشابور،سمیع آباد، تایباد، تربت حیدریه، کاشمر، رشتخوار، انابد و شهرآباد از خدمات واحد تخصصی ماشین آلات معاونت بازرگانی سازمان همیاری استان در حوزه تامین و بروزرسانی تجهیزات عمرانی، شهری، آتش نشانی و ... بهره مند شده اند.
وی اظهار کرد: آسفالت تراش، کشنده، کامیون کمپرسی، کامیون حمل زباله، کامیون و کامیونت آتش نشانی، تاسیسات تولید بتن غلطکی، سنگ شکن، لودر، و... از جمله ماشین و تجهیزاتی بوده است ، که تواسط سازمان همیاری برای 8 شهرداری استان تهیه و تامین شده است.
کرمانی خاطرنشان کرد: سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در تامین تجهیزات و ماشین آلات شهرسازی، عمرانی، آتش نشانی و ... شهرداریهای، علاوه بر توجه به مقولات فنی و تخصصی و نوع نیاز شهرداریها، موضوعات مهمی چون توان اقتصادی شهرداری، درآمدزایی، هزینه های تعمیر و نگهداری و ... را نیز مورد توجه قرار می دهند و در قالب مشاوره های تخصصی به مدیران شهری توصیه های لازم را ارائه می دهد.
وی تصریح کرد: همچنین با همت کارشناسان سازمان همیاری طرح جامع ایجاد بانک ماشین آلات شهرداری ها به منظور ساماندهی و استفاده بهینه تمامی شهرداریها از این تجهیزات که نقش موثری در مدیریت مطلوب شهرهای استان خواهد داشت تدوین و برنامه ریزی شده است که پس از انجام بررسی های کارشناسی و اخذ پیشنهادات و ایده های شهرداران، آمادگی عملیاتی کردن آن در کل استان وجود دارد./م.ا/2155/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 28 آذر 1398
  • تعداد بازدید: 1371



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی