در جلسه ای مشترک منعقد شد؛

تفاهم نامه همکاری سازمان همیاری و انجمن توسعه سرمایه گذاری و عمران خراسان رضوی

لزوم همت جدی استان برای ایجاد اولین صندوق بورس خراسان رضوی در حوزه شهرداریها

تفاهم نامه همکاری سازمان همیاری و انجمن توسعه سرمایه گذاری و عمران خراسان رضوی در جلسه ای مشترک با حضور مسئولان سازمان همیاری و هیات مدیره انجمن توسعه سرمایه گذاری و عمران خراسان رضوی تفاهم نامه ای در خصوص همکاری های مشترک در حوزه های مختلف مبادله شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، این تفاهم نامه صبح امروز 5 دی ماه با حضور میثم کرمانی مدیرعامل و جمعی از مدیران سازمان همیاری شهرداریهای استان و همچنین اعضای هیات مدیره انجمن توسعه سرمایه گذاری و عمران خراسان رضوی منعقد شد.
تامین کالا، تجهیزات و مصالح ساختمانی و سایر تجهیزات مورد نیاز و انجام فعالیتهای مطالعه، طراحی، اجرا و بهره برداری و نیز سرمایه گذاری در پروژه های عمرانی و خدمات شهری اعم از پارک و فضای سبز، پارکینگهای طبقاتی، پل، بزرگراه، پروژه های گردشگری، خدماتی، تجاری، مسکونی و..، مربوط به سازمان همیاری به صورت تهاتری از جمله مفاد این تفاهم نامه 3 جانبه بود که به امضای سازمان همیاری، شهرداری مشهد، انجمن توسعه سرمایه گذاری خراسان رضوی می رسد.
لزوم همت جدی استان برای ایجاد اولین صندوق بورس خراسان رضوی در حوزه شهرداریها
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در این جلسه اظهار کرد: آمادگی داریم با عملیاتی کردن این تفاهم نامه به عنوان یک حلقه واسط در جهت رفع برخی مشکلات حوزه شهری موثر باشیم.
کرمانی با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذار و سرمایه گذاری در پروژه های استان از مقولات مهم حوزه اقتصادی استان است، گفت: سازمان همیاری با نگاه و توجه به بخش خصوصی می تواند در این حوزه پیشرو باشد.
وی با بیان در حوزه جذب سرمایه گذار نباید از فضای بورس غافل باشیم، افزود: در تلاش هستیم ایجاد اولیه صندوق بورس خراسان رضوی در حوزه توسعه شهری و شهرداریها را که با همت جدی تمام ارکان استان محقق می شود آغاز کنیم تا با منابع اندک بتوانیم از پتانسیل بالای بورس در اجرای پروژه های سرمایه گذاری استان استفاده کنیم.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با تاکید بر لزوم تدوین پروژه های مشترک با انجمن توسعه سرمایه گذاری و عمران خراسان رضوی، ادامه داد: در حال حاضر کارگروه های تخصصی مختلفی در سازمان فعال هستند که تلاش داریم از نظرات و ظرفیتهای کارشناسی نمایندگان انجمن نیز در کارگروه های مرتبط با حوزه های املاک، سرمایه گذاری و دیگر بخش های مرتبط استفاده کنیم.
حل بسیاری از مشکلات شهری استان خراسان رضوی با جلب اعتماد سرمایه گذاران
سید محسن شوشتری یکی از فعالان اقتصادی استان و عضور انجمن توسعه سرمایه گذاری و عمران خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی بر اساس اساسنامه و سابقه خود از ظرفیتهای خوبی برای انجام فعالیتهای مشترک و پیش بردن مقولات مختلف در حوزه فعالیتهای انجمن برخوردار است.
وی با تاکید برلزوم بازگردان اعتماد سرمایه گذاران به شهر مشهد و استان خراسان رضوی، افزود: با درایتی که در استانداری وجود دارد و همچنین با تجربه، توان و کمک سرمایه گذاران می توان بسیاری از مشکلات استان را مرتفع کرد.
عضور انجمن توسعه سرمایه گذاری و عمران خراسان رضوی با اشاره به آمادگی این انجمن در جهت همکار یهای مشترک اقتصادی با سازمان همیاری، ادامه داد: هر یک از اعضای انجمن از گریدهای مختلف در حوزه های ساخت و ساز و دیگر فعالیتهای مرتبط برخوردارند و قادرند به هر کاری که بعد اقتصادی داشته باشد فکر، برنامه ریزی و ورود پیدا کند./م.ا/2161/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 5 دی 1398
  • تعداد بازدید: 1520



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی