در دیدار مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریها با رئیس پارک علم و فناوری استان تاکید شد؛

بهره گیری از ظرفیتهای فناورانه لازمه ارتقاء مدیریت شهری در خراسان رضوی

بهره گیری از ظرفیتهای فناورانه لازمه ارتقاء مدیریت شهری در خراسان رضوی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در دیدار با رئیس پارک علم و فناوری استان بر لزوم استفاده از ظرفیتهای دوجانبه برای کمک به ارتقاء مدیریت و خدمات رسانی مطلوب در شهرهای مختلف تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، میثم کرمانی در دیدار با رضا قنبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی عنوان کرد: پتانسیل های خوبی در شهرداریهای استان وجود دارد که می توان با بهره گیری از ظرفیتهای دانش بنیان و فناورانه، آنها را در جهت ارتقاء مدیریت شهری و همچنین خدمات رسانی بهتر به شهروندان به کار گرفت.
وی با اشاره به اینکه فعالیت های دانش بنیان سرلوحه امور سازمان همیاری شهرداریهای استان قرار دارد، افزود: معتقدیم که حرکت به سمت خلاقیت و نو آوری و بهره گیری از دانش در همه امور به ویژه فعالیتهای مرتبط با حوزه شهری و شهرداری های نقش تاثیرگذاری خواهد داشت.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای استان با اشاره به ظرفیتهای این نهاد درجهت به کار گیری طرح های دانش بنیان، افزود: با توجه به توان ستادی و شرکت ها و موسسات تابعه وپتانسیلهای اقتصادی، بازرگانی، تولیدی، آموزشی، پژوهشی، عمرانی، حمل و نقل، گردشگری و ... موجود در سازمان این آمادگی وجود دارد تا از ایده های نو و خلاقانه استفاده کنیم.
وی با اشاره به تنظیم تفاهم نامه های همکاری با نهادهای مرتبط با موضوعات دانش بنیان و فناورانه، افزود: بر این اساس تعامل مطلوب با پارک علم و فناوری استان نیز می تواند، کمک شایانی به تحقق این تفکر و ایجاد تحولی بزر گ در همیاری و کمک به شهرداریها برای ارتقاء هرچه بیشتر حوزه مدیریت شهری در استان خراسان رضوی داشته باشد.
کرمانی خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم در قالب یک تفاهم نامه و تعریف پروژه های مختلف از ظرفیت های خوب پارک علم و فناوری استان در راه اندازی مرکز نوآوری همیاری و همچنین سرمایه گذاری ها و مشارکتهای مختلف در شرکتهای دانش بینان و فناور و... در جهت پیشبرد برنامه های توسعه ای سازمان و کمک بیشتر به شهرداریهای استان استفاده کنیم../م.ا/2186/









  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 7 بهمن 1398
  • تعداد بازدید: 1438



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی