در پی تصمیم ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا برای دستگاه های اجرایی استان؛

سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی ۱۵ اسفند ماه تعطیل است

سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی ۱۵ اسفند ماه تعطیل است بنا به تصمیم مسئولان سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی و در پی اعلام ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، این نهاد نیز همانند دیگر ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در روز ۱۵ اسفندماه تعطیل شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، در راستای اقدامات پیشگیرانه به منظور حفظ سلامت کارمندان و کاهش ترددهای درون شهری، ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان را به استثناء مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی، بهداشتی و امدادی را در روزهای پنجشنبه ۱۵ اسفندماه تعطیل کرد.
این تصمیم بنا به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان متولی حوزه بهداشت و سلامت استان و با تایید استاندار خراسان رضوی اتخاذ شده است و در پی آن سازمان همیاری شهرداریهای استان نیز در این روز تعطیل خواهد بود.
به همکاران گرانقدر و مراجعان و مخاطبان عزیز سازمان همیاری توصیه اکید می‌شود، از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر و مسافرت، جدا خودداری و برای حفظ سلامتی خود در منزل استراحت کنند.


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 14 اسفند 1398
  • تعداد بازدید: 1086



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی