رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد خبر داد:

ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان توسط کشتارگاه مشهد در جهت پیشگیری از شیوع کرونا

ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان توسط کشتارگاه مشهد در جهت پیشگیری از شیوع کرونا رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد از ارائه خدمات غیرحضوری و ارسال محصولات مورد نیاز به درب منازل شهروندان بدون اخذ هزینه حمل در جهت پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی موسسه صنعتی گوشت مشهد سید مجید موسوی ضمن اعیاد شعبانیه، گفت: با اشاره به توصیه های ستاد ملی مبارزه با کرونا در راستای حمایت از این دستورالعمل ها و قطع زنجیره انتقال ویروس و نیز جلوگیری از شیوع این بیماری و همچنین در راستای شعار در خانه می مانیم، موسسه صنعتی گوشت مشهد تمهیداتی را جهت رفع نیاز مردم و عرضه غیر حضوری محصولات دامی اندیشیده است.
وی بابیان اینکه مردم درخانه بمانند، افزود: ما گوشت و محصولات مورد نیازشان را بصورت بسته بندی شده و صدردرصد بهداشتی، مستقیما از کشتارگاه صنعتی مشهد درب منزل شان و بدون هزینه حمل تحویل می دهیم .
این مقام مسئول در مورد تمهیدات اندیشیده شده گفت: شهروندان گرامی در محدوده مشهد مقدس می توانند در خواست مورد نظر خود را به شماره تلفن 38801393 اعلام و پس از24 ساعت گوشت خود را به صورت بسته بندی شده با لیبل و برچسب موسسه صنعتی گوشت مشهد و به تاریخ روز و تحت نظر متخصصان محترم دامپزشکی و بدون پرداخت هزینه حمل درب منزل خود تحویل بگیرند.
وی اضافه کرد: همچنین خواهشمندیم شهروندان عزیز جهت جلوگیری از بروز هرگونه آلودگی های ثانوی جهت پرداخت وجه فاکتور بجای پول نقد از کارتهای بانکی استفاده نمایند.
عضو هیات امناء کشتارگاه صنعتی مشهد خاطرنشان کرد: هرچند که فروش تلفنی از قبل در این موسسه مسبوق به سابقه بوده اما با توجه به شرایط ویژه شویع ویروس کرونا هم اکنون سرعت و پذیرش سفارشات و نیز تعداد خودروهای یخچالدارمخصوص حمل گوشت جهت رفاه شهروندان عزیز افزایش یافته است.
وی درخاتمه آمادگی کشتارگاه را نسبت به پذیرش سفارشات آلایش های خوراکی و نیز ذبح دام های نذری اعلام نمود./م.ا/2210/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 11 فروردین 1399
  • تعداد بازدید: 984



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی