با تلاش سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی؛

واحد کارگزاری بیمه سازمان همیاری شروع به کارکرد

واحد کارگزاری بیمه سازمان همیاری شروع به کارکرد مدیر بخش کارگزاری بیمه سازمان همیاری شهرداری خراسان رضوی، ایجاد این واحد را یکی از اقدامات جدید سازمان همیاری زیر نظر بیمه مرکزی ج. ا. ایران در جهت خدمت رسانی به مجموعه های دولتی و خصوصی در سطح استان عنوان کرد.
هدی دهقان در رابطه با اقدامات کارگزاری بیمه سازمان همیاری شهرداری خراسان رضوی در سالی که گذشت، اظهار کرد: این کارگزاری با هدف ارائه خدمات متناسب و مطلوب در حوزه بیمه ای شهرداریها و دیگر نهادها، فعالیت خود را به تازگی آغاز و در حدود چند ماه گذشته با بهره مندی از نیروهای فعال و مجرب خود جایگاهی شایسته در مجموعه های دولتی و خصوصی ایجاد نماید.
مدیر بخش کارگزاری بیمه سازمان همیاری شهرداری خراسان رضوی، با اشاره به محدودیت های اندک این واحد درآغاز فعالیت به عنوان یک کارگزاری ارائه دهنده خدمات بیمه ای، افزود: در این فاصله زمانی کوتاه توانستیم با سازمان‌ها و ادارات دولتی و خصوصی ارتباط بگیریم و پورتفویی بالغ بر 10 میلیارد تومان ایجاد نماییم.
وی ادامه داد: از جمله اهداف و اولویتهای این مجموعه ارائه خدمات مبنی بررضایت مشتریان و ایجاد همدلی و همراهی با مشتریان و پاسخگویی به نیازهای بیمه ای آنها با تعریف بهترین و مناسب ترین بیمه نامه ها و ارائه مشورت و راهنمایی در انتخاب بیمه گر با مناسب ترین شرایط می باشد.
دهقان در خصوص رویکرد جدید سازمان همیاری در حوزه های مختلف اضافه کرد: خوشبختانه حمایتهای همه جانبه سازمان همیاری تاثیرات مثبتی در عملکرد و جذب پرتفوی بیمه ای برای این مجموعه را به همراه داشته که این امر موجب ایجاد جایگاهی خوبی برای حوزه بیمه ای سازمان در صنعت بیمه شده است.
وی گفت: امید داریم که با تلاش مضاعف گامی در جهت نیل به اهداف سازمانی برداشته و بتوانیم با ارائه خدمات مطلوب به مخاطبان و مشتریان سازمان به ویژه شهرداریهای استان، پاسخگوی حمایتها و همراهی صورت گرفته باشیم.
مدیر کارگزاری بیمه سازمان همیاری شهرداری خراسان رضوی افزود: در سال جدید برآنیم تا برنامه هایی جهت گسترش فعالیت این مجموعه در سطح استانی و کشوری و بر پایه خدمات غیر حضوری و جذب نیروی متخصص و همچنین آموزش نیروهای فعلی و نیز اشتغالزایی و ایجاد کسب و کار های مرتبط داشته باشیم./م.ا/2226/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 1 اردیبهشت 1399
  • تعداد بازدید: 988



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی