مدیرعامل شرکت نمونه گردشگری چالیدره خبرداد:

احداث باغ پرندگان چالیدره در سال 99

احداث باغ پرندگان چالیدره در سال 99 مدیرعامل شرکت منطقه نمونه گردشگری چالیدره از اقدامات و برنامه ریزی های در دست اقدام برای ساخت باغ پرندگان در این مجموعه بزرگ تفریحی گردشگری خبرداد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی این شرکت، حمید رحیمیان در خصوص اقدامات انجام شده در این منطقه گردشگری، بیان کرد: فعالیت های مختلفی در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی، گردشگری، سرمایه گذاری و ... در سال ۹۸ انجام شده است.
وی افزود: در خصوص اقدامات انجام شده در سال گذشته می‌توان به افتتاح پیست سافاری، راه اندازی دفتر معین اقتصادی شهرستان طرقبه شاندیز، برگزاری همایش موتورسواران و راننده گان آفرود، شرکت در همایش ها و نمایشگاه های مختلف از جمله نمایشگاه بین المللی گردشگری و سفر آنادولی ترکیه، همایش سرمایه‌گذاری های گردشگری منطقه شرق کشور و... اشاره کرد.
رحیمیان در خصوص برنامه های سال جاری نیز بیان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت ایجاد فرصت های اشتغال برای جوانان و با توجه به نام گذاری سال جاری به عنوان جهش تولید سعی در افزایش فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری با هدف ایجاد کاربری های متنوع و ایجاد فرصت های شغلی را داریم.
وی بیان کرد: از جمله برنامه های در دست اقدام میتوان به ساخت باغ پرندگان، بیشه شیر های وحشی، سورتمه، تصفیه آب دریاچه، شهر غذا، ایجاد اماکن اقامتی، ایجاد باغراه و..... اشاره نمود.
مدیر عامل منطقه نمونه گردشگری چالیدره با اشاره به محدودیتهای ایجاد شده در شرایط شیوع بیماری کرونا در خصوص اقدامات انجام شده برای پیشگیری از ویروس کووید ۱۹ بیان کرد: در ابتدای شروع این بیماری جلسه توجیهی برای بهره برداری کارکنان با حضور کارشناس بهداشت برگزار و نکات لازم بیان شد.
وی افزود: در خصوص آگاه سازی کارکنان منطقه نمونه گردشگری چالیدره نیز آموزش های مجازی انجام شده و با شروع فعالیت واحد اداری کلیه پرسنل ضمن استفاده الزامی از ماسک و دستکش، فرم خود اظهاری مبنی بر ثبت سلامت جسمی را نیز تکمیل نمودند.
وی خاطر نشان کرد: همچنین از وسایل آموزشی فیزیکی مانند استندهای آموزشی، پوسترها و اطلاعیه ها غافل نشده ایم و این موارد در سطح منطقه نیز نصب شده است./م.ا/2227/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 2 اردیبهشت 1399
  • تعداد بازدید: 1056



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی