دردیدار مدیرعامل سازمان همیاری با شهردارتربت جام مطرح شد؛

همکاری سازمان همیاری در احیا پارک جنگی 88 هکتاری تربت جام

شهر تربت جام با فقر اماکن تفریحی مواجه است

همکاری سازمان همیاری در احیا پارک جنگی 88 هکتاری تربت جام در دیدار مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در دیدار با مسئولان شهری تربت جام از آمادگی برای اجرای طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری با بهره گیری از ظرفیتهای موجود و ایده های جدید در این شهر خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، میثم کرمانی در جلسه مشترک با سیدعلی حسینی شهردار و جمعی از مدیران شهری تربت جام، گفت: با توجه به رسالتی که سازمان همیاری برعهده دارد برای اجرای طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری در تربت جام آمادگی داریم چرا که معتقدیم که همواره از ایده ها اتفاقات خوبی رقم می خورد.
وی با اشاره به ظرفیتهای تخصصی سازمان همیاری در حوزه های مختلف به ویژه در بخش محیط زیست وکشاورزی، افزود: پتانسیل پارک جنگلی تربت جام ظرفیت ارزشمندی برای اجرای طرح های اقتصادی گوناگون در حوزه گردشگری طبیعت، تولیدات دارویی، کشاورزی و گردشگری گیاهی و ... است که می توان در قالب فعالیتهای مشارکتی با شهرداری این شهر بررسی و سپس عملیاتی شود.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در خصوص طرح ایجاد زیرگذر بازار میدان ولی عصر و مجتمع تجاری شهرداری تربت جام نیزگفت: توان عمرانی و فنی شرکت همیار سازه توس به عنوان واحد عمرانی سازمان نیز می تواند در اجرای پروژه های عمرانی در خدمت مدیریت شهری و شهروندان این شهر باشد.
حمایت جدی مسئولان و شهروندان تربت جام از احیا پارک جنگلی این شهر
شهردار تربت جام نیز در این جلسه با اشاره نگاه ویژه دادستانی به عنوان مدعی العموم در جهت استفاده بهینه و احیای پارک جنگلی این شهر گفت: این پارک با وسعت 88 هکتار و در حدود 45 هکتار درخت کاری شده در فاصله 4 کیلومتر شهر واقع شده و به عنوان یکی از فضایهای سبز در مجاورت محدود خدمات شهری شهرداری قراردارد.
سید علی حسینی به ویژگی های فرهنگی شهروندان تربت جامی و استقبال آنان از ایجاد جاذبه های تفریحاتی و رفاهی در این شهر تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به فقر فضاهای تفریحی در این منطقه و علاقه مندی مردم به استفاده از امکانات تفریحی، سرمایه گذاری در این حوزه، از توجیه اقتصادی لازم برخوردار خواهد بود.
شهردار تربت جام ادامه داد: موقعیت جغرافیایی، فضای گسترده و شاخصه هایی چون روان آبهای فصلی و ...، شرایط مطلوبی را برای پارک جنگلی تربت جام ایجاد کرده است و با وجود این ویژگی ها، ظرفیت اجرای طرحها و عملیاتی کردن پروژه های تفریحاتی گوناگون توسط سازمان همیاری و سرمایه گذاری های مختلف در آن فراهم است./م.ا/2230/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 11 اردیبهشت 1399
  • تعداد بازدید: 955



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی