با تلاش و همکاری سازمان همیاری شهرداریهای استان؛

سالن همایش های فرمانداری شهرستان کاشمر به بهره برداری رسید

سالن همایش های فرمانداری شهرستان کاشمر به بهره برداری رسید در شورای اداری شهرستان کاشمر از تلاش ها و اقدامات صورت گرفته توسط سازمان همیاری شهرداریهای استان در تامین لوازم و تجهیز سالن بزرگ همایش های فرمانداری این شهرستان تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، روز گذشته با برگزاری اولین جلسه شورای اداری کاشمر بعد از شیوع ویروس کرونا، سالن همایش های فرمانداری این شهرستان که با همت سازمان همیاری شهرداریهای استان تجهیز و تکمیل شده است نیز به بهره برداری رسید.
میثم کرمانی در این جلسه با اشاره به اینکه سازمان همیاری به عنوان حامی شهرداریها استان فعالیت میکند گفت: تلاش داریم در حوزه اقتصادی و بازرگانی بیش از پیش به مدیریت شهری شهرها و شهرستانهای استان کمک کنیم.
وی در خصوص عملکرد این سازمان به عنوان معین اقتصادی شهر کاشمر، نیز بیان کرد: اقدامات خوبی با هماهنگی شهرداری در این حوزه رقم خورده است اما قطعاً کافی نیست و باید برای آن بیشتر تلاش شود.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی ادامه داد: ما به دنبال این هستیم فعالتیهای حوزه معین اقتصادی را با ورود به بخش دیجیتال مارکتینگ گسترش دهیم تا با ایجاد سودهی مطلوب بیش از گذشته به مشاغل و بنگاه های خرد کمک شود.
وی با اشاره به آموزش های درحال اجرا برای بیش از 1060 نفر درسطح استان در حوزه دیجیتال مارکتینگ، افزود: به زودی تریبون های استان در حوزه اقتصادی آنلاین خواهند شد و بازرگانی اینترنتی نقش اساسی در حوزه اقتصادی شهرستانها ایفا خواهند کرد.
کرمانی تصریح کرد: با اتمام دوره های آموزشی دیجیتال مارکتینگ، برای هریک از نیرو های آموزش دیده که دارای حدنصاب های لازم باشد، صندوق های خردی ایجاد خواهد شد تا بتوانند به عنوان بنگاه های اقتصادی کوچک، درآمد ایجاد کرده و به رشد اقتصادی شهرستانها کمک کنند.
گفتنی است در پایان جلسه شورای اداری کاشمر که با حضور فرماندار، امام جمعه، نماینده و منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران ادارات و نهادهای مختلف این شهرستان برگزاری می شد، حکم انتصاب جعفر سلیمانی شهردار کاشمر به عنوان مشاور سازمان در امور برنامه ریزی های کلان مدیریت شهری و شهرسازی نیز به وی اهدا شد. /م.ا/2235/




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 25 اردیبهشت 1399
  • تعداد بازدید: 989



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی