در سفرهای مسئولان حوزه شهرداریها سازمان همیاری بررسی شد؛

افزایش همکاری سازمان همیاری در جهت کمک به شهرداری های درگز،کلات وزاوین

افزایش همکاری سازمان همیاری در جهت کمک به شهرداری های درگز،کلات وزاوین مدیر هماهنگی امور شهرداریهای خراسان رضوی با اشاره به دیدار با شهرداران درگز، کلات و زاوین از افزایش تعاملات و همکاری این نهاد و همچنین بررسی راه کارهای خدمات دهی هرچه مطوب تر به این شهرداریها خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، علی طهرانی با اشاره به سفر دیروز خود به همراه ابولقاسم جوان مسئول حوزه ماشین آلات به شهرهای زاوین، کلات و درگز، گفت: در این سفر با بازدید از ناوگان و ماشین آلات شهری، حوزه بحران، آتش نشانی، تاسیسات شن شویی و... این شهرها در خصوص تجهیز، بروزرسانی و بهینه سازی این امکانات مهم شهری، مذاکراتی صورت گرفت.
وی افزود: همچنین از پروژه های در حال اجرای این شهرداری هادر سطح شهرهای بازدید و نحوه و راهکارهای همکاری و مشارکت سازمان در تامین نیازها، اقلام مورد نیاز و اجرا این پروژه ها و همچنین ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداریها با استفاده از پتانسیلهای موجود در هر شهر مورد بررسی قرار گرفتند.
مدیرهماهنگی امورشهرداری های
سازمان همیاری خراسان رضوی ادامه داد: در جلسات مشترک برگزار شده با شهرداران شهرای زاوین، کلات و درگز، نحوه همکاری سازمان همیاری برای تامین تاسیسات و اقلام، تجهیزات مکانیکی و... و ایجاد زیرساخت ها و کمک به عملیاتی شدن پروژه های شهری این شهرها نیز مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت و تفاهمات اولیه خوب انجام شد./پ.ج/2253/





موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی