رایزن بازرگانی ایران و عراق، معاون بازرگانی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی شد

انتصاب معاون جدید بازرگانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی

رایزن بازرگانی  ایران و عراق، معاون بازرگانی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی شد در جلسه ای با حضور میثم کرمانی مدیر عامل سازمان همیاری های خراسان رضوی و مدیران ستادی، شرکت ها و موسسات تابعه سازمان همیای های شهرداری های استان ناصر بهزاد به عنوان معاون بازرگانی این سازمان معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری های خراسان رضوی، جلسه تکریم و معارفه معاون بازرگانی سازمان همیاری شهرداری های استان ظهر امروز با حضور مدیران ستادی و واحدهای تابعه این سازمان در محل سالن جلسات این نهاد برگزار شد.
در این مراسم ناصر بهزاد رایزن اسبق بازرگانی ایران در عراق به عنوان معاون بازرگانی سازمان همیاری معرفی شد و حکم مسئولیت خود را که از سوی حسن جعفری معاون استاندار و رئیس هیات مدیره این نهاد صادر شده بود، دریافت کرد.
همچنین از زحمات سید حسن موسوی نژاد که پیش از این، سرپرستی این معاونت را بر عهده داشت تجلیل به عمل آمد و طی حکمی به عنوان مدیر هماهنگی امور شهرداری مشهد در سازمان همیاری منصوب شد.
مدیرعامل سازمان همیاری های شهرداری های خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به عملکرد مطلوب این معاونت در یک سال گذشته، گفت: سازمان همیاری های شهرداری خراسان رضوی به عنوان یک نهاد بازرگانی محور، تمرکز ویژه ای بر روی این مقوله داشته است.
کرمانی ادامه داد: خوشبختانه در حوزه بازرگانی شهرستان ها، بازرگانی عمومی، بازرگانی شهرداری مشهد رشد خوبی را در سازمان همیاری شاهد بودیم و در شرکت های تابعه نیز برنامه ریزی های مطلوبی در بخش بازرگانی انجام شده است.
وی با تاکید بر لزوم توسعه در حوزه بازرگانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، افزود: با بررسی های انجام شده در حوزه تجارت بین الملل و پیشنهاداتی که صورت گرفت تلاش کردیم از دکتر بهزاد با تجربه مطلوب در حوزه تجارت خارجی و فعالیت های موثر به عنوان رایزن بازرگانی ایران در عراق ابرای کمک به سازمان همیاری در این حوزه بازرگانی استفاده کنیم.
کرمانی ادامه داد: سازمان همیاری از مدیران اقتصادی برخوردار است و با توجه به اینکه استان خراسان رضوی یک استان اقتصادی است باید برای توسعه فعالیت های بازرگانی سازمان چه در بخش شهرداریهای استان، حوزه شهرداری مشهد و بخش بین الملل تلاش کنیم.
وی با اشاره به سوابق معاون جدید سازمان همیاری در حوزه معاونت و مشاور تجارت خارجی سازمان معدن و تحارت استان، افزود: معاونت جدید بازرگانی سازمان می تواند منشاء یک تحول بنیادین برای توسعه فعالیت های سازمان باشد که باید با تلاش تک تک بخش های ستادی، شرکت ها و موسسات تابعه به این مهم دست یابیم.
معاون جدید بازرگانی سازمان همیاری های شهرداری خراسان رضوی نیز در این جلسه با تقدیر از حسن نظر و انتخاب هیات مدیره سازمان، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در کنار تیم سازمان همیاری در بخش بازرگانی موفق عمل کنیم و با توجه به اهمیت اقتصاد مقاومتی در همه دستگاه های اجرایی کشور با عنوان یک سند بالادستی برنامه ریزی اقتصادی مناسبی را برای برای توسعه این حوزه مد نظر داشته باشیم.
وی با اشاره به شعار جهش تولید به عنوان الگویی از سرفصل مهم اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده است، عنوان کرد: این مهم و مثلث توسعه، اقتصادی و فرهنگی استان که توسط استاندار در خراسان رضوی دنبال می شود باید مورد توجه برنامه ریزی ها و تلاش های سازمان همیاری در حوزه بازرگانی قرار گیرد.
وی با بیان اینکه شرایط ویژه ای در اقتصاد کشور حاکم است، گفت: موضوع تحریم ها، مصوبات شورای حکام و ... اثرات و بازتاب های مهمی در رویه های اقتصادی کشور داشته است و انتظاراتی که از استان خراسان رضوی وجود دارد ایجاب می کند تا هر بنگاه اقتصادی مانند سازمان همیاری به نوعی در اقتصاد کشور موثرتر عمل کند و معادلات اقتصادی، تجاری وبازرگانی لازم را به نحو مطلوب و موثر انجام دهد.
معاون جدید بازرگانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، ادامه داد: ما هم در سازمان همیاری در حوزه هایی که برایمان مقدور است باید جهش لازم را داشته باشیم تا بتوانیم رسالتی که بر دوشمان نهاده شده است را دنبال کنیم.
وی تصریح کرد: خوشبختانه ظرفیت های متنوع و بی نظیری در حیطه وظایف سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی تعریف شده است که می تواند در حوزه های مختلف با احیا و توسعه آن ها به اشتغال زایی و کمک به تولید در استان و کشور کمک کنیم.
بهزاد ادامه داد: اصلاح رویه ها و اقدامات در مسیر جهش تولید و استفاده مناسب از توانمندیهای و ظرفیتهای حوزه بازرگانی سازمان می تواند موثر باشد و باید موضوع جهش تولید را با نگاه راهبردی و توسعه گرا مدیر عامل و همفکری با مدیران خوشفکر و اقتصادی بخش های مختلف در تمامی برنامه های سازمان همیاری جاری و ساری کنیم.
وی بیان اینکه با بررسی های انجام شده حدود 50 عنوان اقدام عملیاتی درآمد زا و 20 برنامه جامع در مسیر توسعه حوزه بازرگانی سازمان مورد نظرقرار دادیم، افزود: امیدواریم با تقویت حوزه بازرگانی شهرداری مشهد، استان و عمومی و بین الملل، ماشین آلات، حوزه آموزشی، گردشگری، بیمه و ... توسعه گرایی لازم انجام شود تا این جهش در تمامی بخش های سازمان اتفاق بیافتد.
سرپرست اسبق بازرگانی سازمان شهرداری های استان که به عنوان مدیر هماهنگی امور شهرداری مشهد در سازمان ادامه فعالیت خواهد داشت، اظهارکرد: به عنوان یک نیروی سازمان همیاری هر گونه راهنمایی و کمکی که نیاز است به تمام بخش ها ارائه خواهم داد.
موسوی نژاد گفت: امیدوارم با همکاری تمامی بخش ها به ویژه موسسات شرکت های تابعه و توانمند سازی سازمان درحوزه بازرگانی بتوانیم در راستای اهداف مورد نظر موثر تر عمل کنیم./م.ا/2261/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 31 خرداد 1399
  • تعداد بازدید: 1450



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی