با افزایش تعاملات معاونت بازرگانی سازمان با مسئولان شهری استان انجام می شود؛

تلاش های جدید سازمان همیاری برای توسعه تجارت و بازرگانی در حوزه شهری

تلاش های جدید سازمان همیاری برای توسعه تجارت و بازرگانی در حوزه شهری با برگزاری جلسات و ملاقات های مختلف معاون بازرگانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی و شهرداران و فعالان حوزه های مرتبط با بازرگانی و تجارت، برنامه ریزی های جدید این حوزه در جهت توسعه مراودات وتقویت فعالیتهای بازرگانی در حوزه شهری آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، ناصر بهزاد با تاکید بر لزوم توسعه تعاملات به منظور بهبود بخش بازرگانی و امور تجاری سازمان همیاری در حوزه شهری و شهرداریها، افزود: در این راستا ملاقات های مختلفی با شهرداران استان انجام و به بررسی ظرفیتها، پتانسیلها، مسائل و راه کارهای توسعه حوزه بازرگانی در جهت رفع نیازهای مربوط به مدیریت شهری در شهرهای استان پرداخته شد.
 تعاملات معاونت بازرگانی سازمان همیاری با شهرداریها و نهادهای مختلف
وی با اشاره به جلسه برگزار شده با حمید کهنسال شهردار فرهاد گرد، افزود: در این دیدار به بررسی نیازهای شهر فرهاد گرد در تامین قیر و تجهیزات موردنیاز شهری پرداخته و اقدامات خوبی نیز در جهت تامین این اقلام اساسی برای رفع نیاز شهرداری صورت گرفت.

 تعاملات معاونت بازرگانی سازمان همیاری با شهرداریها و نهادهای مختلف
معاون بازرگانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: در ملاقات انجام شده با دین محمد جلالی شهردار سنگان نیز در خصوص همکاریهای حوزه معدنی و تامین نیاز پروژه های عمرانی این شهر گفتگوها و اقدامات خوبی انجام شد.

 تعاملات معاونت بازرگانی سازمان همیاری با شهرداریها و نهادهای مختلف
وی به جلسه مشترک با فرهاد ذبیحی معاون اجرایی شهردار منطقه ۹ مشهد در معاونت بازرگانی سازمان همیاری اشاره و بیان کرد: مذاکره های خوبی نیز برای انجام همکاریهای مشترک در بخشهای تامین کالا و اجرای پروژه های این منطقه در شهر مشهد صورت گرفت که برنامه ریزی های آن با استفاده از توان و ظرفیت تخصصی واحد مدیریت هماهنگی شهرداری مشهد در دستور کار قرار دارد.

 تعاملات معاونت بازرگانی سازمان همیاری با شهرداریها و نهادهای مختلف
بهزاد به بررسی های کارشناسی ظرفیتهای شرکتهای تولید کننده اقلام، ماشین آلات و تجهیزات حوزه شهرداریها با حضور تولیدکنندگان، پیمانکاران، کارخانجات و ... اشاره و بیان کرد: در جلسه ای با یکی از شرکت های فعال در حوزه تامین، تجهیز و بازسازی اتوبوسهای شهری و بین شهری، پتانسیل های این شرکت در جهت تامین این نیاز مهم در حوزه حمل و نقل شهرهای استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 تعاملات معاونت بازرگانی سازمان همیاری با شهرداریها و نهادهای مختلف
وی با اشاره به برگزاری جلسه شورای مدیران معاونت بازرگانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در این جلسه که با حضور مدیران بخش های هماهنگی امورشهرداریهای استان، هماهنگی امور شهرداری مشهد، بازرگانی عمومی و ... برگزارش درخصوص اقدامات جاری و تبیین برنامه های سال ۱۳۹۹ بحث و گفتگو شد.

 تعاملات معاونت بازرگانی سازمان همیاری با شهرداریها و نهادهای مختلف
معاون بازرگانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های مهم پیش روی این معاونت برگزاری نمایشگاه تخصصی ساختمان است که جلسات اولیه و نهایی آن با حضور اعضاء کمیته نمایشگاهی برگزار شد و مقرر است که این نمایشگاه از ۲۵ لغایت ۲۸ تیرماه با مشارکت واحدهای برتر اقتصادی در حوزه صنایع ساختمانی و تجهیزات وابسته توسط سازمان همیاری در مشهد برگزار شود./م.ا/2280/




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 11 تیر 1399
  • تعداد بازدید: 1146



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی