مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری اعلام کرد:

رونمایی از برند گردشگری هشت یار در روز میلادامام رضا(ع)

رونمایی از برند گردشگری هشت یار در روز میلادامام رضا(ع)

مدیرعامل واحد گردشگری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی از رونمایی نام تجاری « هشت یار» همزمان با روز میلادامام رضا(ع) و پخش کلیپی با همین مضمون در فضای مجازی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، رضا ابراهیم نیا با بیان این مطلب، گفت: این موسسه با توجه به اصول برندسازی و استفاده بهینه از یک نام تجاری متناسب با موقعیت فرهنگی، اجتماعی و جغرافیایی شهر مشهد و استان خراسان رضوی از مدتی پیش در جستجوی تبیین برندی مناسب و شایسته بوده است، نامی تجاری که با خدمات و فعالیت های مجموعه همخوانی و موضوعیت مفهومی داشته باشد .
وی افزود: پس از بررسی پیشنهادات بسیار، سرانجام عنوان «هشت یار» برگزیده شد؛ این عنوان ترکیبی از دو کلمه ی «هشت» و «یار» است. «هشت» برگرفته از حضور پربرکت امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در سرزمین خراسان است و «یار» بر موضوع فعالیت های این مجموعه در حوزه ی گردشگری دلالت می کند.
به گفته ابراهیم نیا، هشت یار اولین کلیپ تبلیغاتی خود را به مناسبت فرا رسیدن ولادت فرخنده امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در فضای مجازی منتشر و رونمایی کرد.
مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، ادامه داد: مطابق برنامه ریزی های انجام شده از این پس، کلیه فعالیت ها و خدمات موسسه در قالب هشت یار معرفی و ارائه خواهد شد که در مجموع هشت عنوان خدماتی اعم از فعالیت در حوزه های گردشگری، سلامت، مشاوره، بازرگانی تخصصی گردشگری، برگزاری نمایشگاه ها و رویدادهای تخصصی گردشگری، سرمایه گذاری، توسعه و عمران گردشگری و سوغات و صنایع دستی را در برمی گیرد.
به گفته ابراهیم نیا، تاکنون برنامه های اجرایی مختلفی در زمینه ی فعالیت های قابل اجرا در موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداریهای استان در اغلب موارد تدوین شده و در برخی از موارد نیز در حال تدوین و برنامه ریزی است./ح.ج/2286/




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 14 تیر 1399
  • تعداد بازدید: 852



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی