دردیدار مدیرعامل با مسئولان شهری گناباد مطرح شد؛

همکاری سازمان همیاری خراسان رضوی در اجرای پروژه های عمرانی شهرداری گناباد

همکاری سازمان همیاری خراسان رضوی در اجرای پروژه های عمرانی شهرداری گناباد مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با اشاره به جلسه مشترک با مسئولان شهری گناباد از آمادگی در جهت کمک به پیشبرد طرح های توسعه ای این شهر به ویژه در حوزه های عمرانی و گردشگری بااستفاده از ظرفیت های شرکتهای تابعه سازمان،خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، دیدار میثم کرمانی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با مهران حسین زاده شهردار، دکتر پورهاشمی رئیس، علیرضاموحد نایب رئیس و شیمایوسف پور خزانه دار     شورای اسلامی شهر گناباد ظهر امروز برگزار و در آن در خصوص ظرفیتها، مشکلات و مسائل حوزه مدیریت شهری و همچنین راه کارهای همکاری سازمان همیاری در اجرای پروژه های این شهر به ویژه طرح های عمرانی، شهری و گردشگری بحث و تبادل نظر شد.
میثم کرمانی با اشاره به این جلسه در خصوص ظرفیتهای سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در حوزه عمرانی، گفت: شرکتهای همیار سازه توس و همیاران شمال شرق دو واحد تابعه سازمان هستند که با توانایی بالا و تجربه و تخصص موجود در بخش عمرانی، پروژه های خوبی را در سطح شهر مشهد و استان در جهت کمک به پیشبرد طرح های شهرداری های استان اجرا کرده اند.
مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی  در خصوص پروژه های عمرانی شهرداری گناباد در حوزه شهری  و برآورد اعتبار حدود 200 میلیارد ریال شهرداری این شهربرای اجرای آنها اشاره کرد و گفت: این آمادگی را داریم تا با استفاده از توان شرکت های تخصصی سازمان در حوزه عمرانی به اجرای این پروژه ها کمک کنیم.
وی افزود: با توجه به محدودیتهای مالی اغلب شهرداریها، این همکاری می تواند به صورت تهاتری در بخش املاک و... شهرداری گناباد به سازمان همیاری در قبال اجرای پروژه های شهری گناباد که عمدتا شامل پروژه های عمرانی و گردشگری در حوزه قنات تاریخی قصبه، مساجدتاریخی و اماکن گردشگری و بوم گردی این منطقه هستند، انجام شود.
وی در خصوص نحوه همکاری سازمان همیاری در حوزه گردشگری با شهرداری گناباد نیز توضیح داد: با توجه به پتانسل و توان سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی و واحدهای تخصصی سازمان در بخش گردشگری نیز این آمادگی وجود دارد تا در صورت وجود طرح های اقتصادی توجیه پذیر همکاری های مشارکتی با شهرداری گناباد داشته باشیم./ح.ج/2290/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 19 تیر 1399
  • تعداد بازدید: 977



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی