مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی تاکید کرد:

رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در نمایشگاه ساختمان مشهد

نمایشگاه تخصصی ساختمان و صنایع وابسته 25 تیر ماه در مشهد آغاز می شود

رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در نمایشگاه ساختمان مشهد مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از برگزاری بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنایع ساختمان و صنایع وابسته با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از 25تا28تیرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد خبرداد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، میثم کرمانی با بیان این موضوع،اعلام کرد: با توجه به واگذاری برگزاری نمایشگاه تخصصی ساختمان تا سال 1400 به سازمان همیاری شهرداری ها استان، امسال برای سومین سال پیاپی با برنامه ریزی های انجام شده توسط سازمان همیاری، این رویداد بزرگ نمایشگاهی در هفته پایانی تیرماه به میزبانی شهر مشهد برگزار خواهدشد.
وی بیان کرد: در این نمایشگاه، شرکت های فعال درحوزه های معماری و عمران، صنایع سرمایشی و گرمایشی در وسعتی به مساحت5 هزار متر مربع توانمندی های خود را به نمایش می گذارند و تاکنون حضور80 شرکت در نمایشگاه قطعی شده است.
کرمانی افزود: در این نمایشگاه توانمندی شرکت های داخلی در زمینه های کاشی و سرامیک، در و پنجره، آسانبر و پله برقی، سازه ساختمانی و خدمات فنی و مهندسی، شیرآلات، معماری و دکوراسیون داخلی، آجرنما، یراق آلات، لوله و اتصالات، چینی آلات بهداشتی، صنایع سرمایشی و گرمایشی و تکنولوژی های نوین ساختمانی ارائه خواهدشد.
وی همچنین گفت: صنعت ساختمان جز صنایعی است که رونق آن منجر به گردش کار و اقتصاد در کشور می شود و نمایشگاه مشهد فرصت مناسبی برای دست اندرکاران مرتبط با این حوزه ایجاد می کند تا خدمات، محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به مسئولان این حوزه، بازدیدکنندگان تخصصی و عموم مردم عرضه کنند.
کرمانی افزود: حضور شرکت های ارائه دهنده خدمات ساختمانی از قبیل انبوه سازان، طراحان، معماران و تولید کنندگان کاشی و سرامیک، چینی و شیرآلات بهداشتی، درب و پنجره، آسانسور تاسیسات و صنایع وابسته ساختمانی در این رویداد، فرصت مناسبی برای دست اندرکاران حوزه مدیریت شهری، به ویژه شهرداران استان فراهم می کند، تا با فعالان این عرصه از نزدیک آشنا شوند و در جهت بهره گیری از آنها در پروژه های خود برنامه ریزی کنند.
وی همچنین اعلام کرد: رونمایی از تمبرصنعت ساختمان، برگزاری سمینارتخصصی برای بررسی ابعاد جهش تولید درساختمان و ایجاد پاویون شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها ازجمله برنامه هایی است که برای اولین بار در این نمایشگاه، انجام می شود.
گفتنی است، این نمایشگاه طی ساعات 17تا22 در سالن فردوسی نمایشگاه بین المللی مشهد جریان دارد و بر اساس تدابیر اندیشیده شده توسط نمایشگاه بین المللی مشهد کلیه پروتکلها و دستورالعمل های بهداشتی برای حضور بازدید کنندگان و غرفه داران رعایت خواهد شد ./ح.ج/2292/







موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی