شهردار رشتخوار:

سازمان همیاری به شهرهای کوچک هم توجه دارد

تغییر رویکرد سازمان همیاری امیدوارکننده است

سازمان همیاری به شهرهای کوچک هم توجه دارد شهرداررشتخوار هم در جلسه بررسی طرح های سرمایه گذاری شهرداری رشتخوار با مشارکت سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی تغییر رویکرد های حمایتی این سازمان در سالیان اخیر را امیدوارکننده عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، علی احمدپور در جلسه امروز با تقدیر از حضور مسوولان سازمان همیاری در شهر رشتخوار، افزود: امیدواریم بتوانیم بهترین استفاده را از این جلسه و نظرات و پیشنهادات خوب فرماندار، اعضای شورا و مسوولان شهرستان ببریم.
وی با بیان اینکه سازمان همیاری به عنوان معین اقتصادی شهرداریها و بازوی توانمند شهرداری های استان محسوب می شود افزود: با تغییرات مدیریتی این نهاد و تغییرهای بوجود آمده در نگرشهای مسولان سازمان میتوان گفت که سازمان همیاری علاوه بر شهرهای بزرگ به شهرهای کوچکی چون رشتخوار هم توجه دارد؛ چنان که سابقه نداشته چنین جلسه ای با این ترکیب از شرکت کنندگان در رشتخوار برگزارشود.
وی تصریح کرد: شهرداری رشتخوار در راستای رسیدن به اهداف و برنامه خودش نیازمند یک سری کمک ها و مساعدت‌های و اجرای پروژه هایی است که به عنوان برنامه های کوتاه یا بلندمدت در توانمندسازی شهرداری موثر باشد.
احمدپور با اشاره به راه اندازی کارخانه شن شویی و سنگ شکن شهرداری رشتخوار با کمک سازمان همیاری، گفت: ما نیاز داریم که با مشارکت و همکاری سازمان همیاری، کارخانه آسفالت ایجادکنیم زیرا آسفالت مکمل شن شویی است و به ایجاد درآمد و توانمندسازی شهرداری در این حوزه موثرخواهد بود.
وی با اشاره به لزوم انجام مطالعات اولیه برای پروژه ساخت و تجهیز هایپرمارکت در شهررشتخوار، احداث استخر ذخیره سازی آب و استفاده از آن در فضای سبز شهری و کمک به بخش کشاورزی و تامین آب برای آبیاری کشاورزان، تبدیل ماشین آلات عمرانی و خدماتی شهرداری و ... اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم از توان مالی اقتصادی، فنی و کارشناسی سهزمان همیاری، به نحواحسن استفاده شایانی را در هریک از این مقولات ببریم.
شهردار رشتخوار با اشاره به تملک و بروزرسانی و سرمایه گذاری در یک خانه تاریخی در این شهر افزود: این طرح نیز می‌توانند بخش ایجاد فضاهای اقامتی و بومگردی، پروژه خوبی در حوزه توسعه گردشگری و جذب گردشگر باشد.
وی به نیازهای این شهرداری در حوزه های خدمات شهری و ... اشاره و بیان کرد: تامین قیر برای آسفالت معابر شهری، سیمان و مصالح مورد نیاز برای پروژه‌ای عمرانی، خرید جدول، تایل و ... ایجاد کشتارگاه و خدمات کشتارگاه برای شهروندان، بیمه تکمیلی کارکنان شهرداری، مسوولیت مدنی و ... از جمله نیازها و موضوعات مهمی است که امیدواریم با همکاری، همیاری، هم افزایی و هم فکری با سازمان همیاری و استفاده از توان این نهاد، شاهد تامین آنها به بهترین نحو باشیم./م.ا/2331/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 12 مرداد 1399
  • تعداد بازدید: 1157



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی