مدیر ماشین آلات سازمان همیاری استان خبر داد؛

تلاش سازمان همیاری برای افزایش بهره وری و نوسازی تجهیزات و ماشین آلات شهرداریها

تلاش سازمان همیاری برای افزایش بهره وری و نوسازی تجهیزات و ماشین آلات شهرداریها مدیر ماشین آلات سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با اشاره به برگزاری مزایده فروش ماشین آلات مازاد بر نیاز و فرسوده شهرداریها به منظوراستفاده بهینه از تجهیزات بلا استفاده این بخش برای کمک به ارتقاء مدیریت شهری استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی، ابوالقاسم جوان با بیان این مطلب گفت: واحد ماشین آلات معاونت بازرگانی سازمان همیاری در راستای نوسازی، توانمندسازی و تقویت توان سخت افزاری، تجهیزاتی و ماشین آلات عمرانی، شهری و ... شهرداریها به عنوان یکی از رسالتهای خود، امور مربوط به جمع آوری ماشین آلات فرسوده مازاد بر نیاز شهرداریها و برگزاری مزایده فروش برای آنها را برعهده دارد.
وی افزود: این اقدام در راستای استفاده بهینه از تجهیزات بلا استفاده حوزه شهری در شهرداریها انجام و تلاش می شود منابع بدست آمده از این مزایده ها، در جهت نوسازی و بروزرسانی ماشین آلات و دستگاه های مختلف مورد نیاز در امور عمرانی، شهرسازی، آتش نشانی، خدمات شهری و ... شهرداریها، مورد استفاده قرار گیرد.
مدیر ماشین آلات سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی تصریح کرد: در همین راستا با انجام فراخوان در سطح کل استان تعدادی خودرو و دستگاه های حوزه شهرسازی و عمرانی شامل انواع لودر، غلطک، بیل برف روب، وانت، کامیونت، سواری، اتاق آتش نشانی، اتاق حمل زباله، اتوبوس و ... مازاد بر نیاز شهرداریهای متقاضی جمع آوری و قرار است از طریق مزایده متقاضیان به فروش برسد.
وی خاطر نشان کرد: هدف ما در واحد ماشین آلات سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، کمک به ارتقاء این حوزه حساس و پر اهمیت در سطح شهرداریها است و در این حوزه به عنوان مشاور و تامین کننده نیازهای تخصصی در خدمت شهرداران و بخش مدیریت شهری استان خواهیم بود./م.ا/2333/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 15 مرداد 1399
  • تعداد بازدید: 1176



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی