مدیر واحد تجاری سازمان همیاری خراسان رضوی خبرداد:

حضور گروه دیجیتال مارکتینگ دیجی تام در عرصه آموزش به دانشجویان خارجی

حضور گروه دیجیتال مارکتینگ دیجی تام در عرصه آموزش به دانشجویان خارجی مدیرعامل شرکت تجاری وابسته به سازمان همیاری خراسان رضوی با اشاره به جلسه هم اندیشی گروه بازرگانی اینترنتی دیجی تام اظهار کرد: این گروه تخصصی در حوزه آموزش به دانشجویان خارجی گام به عرصه دیجیتال مارکتینگ نهاده اند.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمد قاسمی با اشاره به این جلسه گفت: این گروه قصد دارد فرآیندههای آموزشی را در بستر دیجیتال به متقاضیان آموزشی برساند درحالی که این روزها، پدیده کرونا شیوه های آموزشی را به شدت متحول کرده است، اهمیت این موضوع فعالیت این گروه را بیش از پیش نشان می دهد.
وی افزود: اعضای این گروه که متشکل از جوانان فارغ التحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد هستند نگاه فرامرزی به فرصتهای آموزشی موجود دارند.
وی خاطر نشان کرد: هرچند شرایط فعلی امکان نفوذ گروه های این چنین را کاسته است اما تلاش خستگی ناپذیر این گروه از جوانان فعال در حوزه بازاریابی آموزشی قابل تحسین است.

مدیر موسسه آموزش سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی نیز در این جلسه بر تلاش این گروه در حوزه های مختلف و استفاده از خلاقیت و نوآوری های خاص در جهت استفاده از ظرفیتهای آموزشی موجود تاکید کرد.
شهرکی با اشاره به ظرفیت‌های خوب موسسه، آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداری های استان در حوزه آموزش های کوتاه مدت، بلند مدت، حضوری و مجازی، خاطر نشان کرد: درراستای رشد بیش از پیش این گروه نوبنیاد دیجیتالی در حوزه آموزش، کلیه امکانات این مجموعه وابسته به سازمان همیاری را در اختیار آنها قرار دهیم../م.ا/۲۳۳۴/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 15 مرداد 1399
  • تعداد بازدید: 823



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی