در آستانه 17 مرداد ماه صادر شد؛

پیام تبریک مدیرعامل سازمان همیاری خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار

کرمانی: مسیر سخت توسعه شهری ایران اسلامی با قلم نرم خبرنگاران هموار می شود

پیام تبریک مدیرعامل سازمان همیاری خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با صدور پیامی در آستانه ۱۷ مردادماه، فرارسیدن روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه قلم و اصحاب رسانه تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، میثم کرمانی در این پیام که به مناسبت فرارسیدن 17 مردادماه سالروز شهادت خون نگارانی چون شهید «محمود صارمی» صادر شد، اعلام کرد: رسانه ها با بهره گیری هنرمندانه از ابزار نرم، مسیرسخت توسعه و پیشرفت را برای جامعه و ایران اسلامی هموار می سازند و افکارعمومی را در مسیر تحقق هرچه بهتر این امر با مسئولان همراه می کنند.
وی با اشاره به برنامه های سازمان همیاری شهرداری های استان برای رشد و توسعه پایدار شهرهای خراسان رضوی، تصریح کرد: توسعه پدیده ای فراسازمانی است که جز با تعامل و هماهنگی دستگاه های متولی از یک سو و همراهی مردم از سوی دیگر با اثرگذاری رسانه ها در این بین، اتفاق نمی افتد.
کرمانی افزود: از این رو، معجزه قلم و دوربین تیز بین رسانه ها لازم است تا شهرهای استان و ظرفیت های این حوزه را به مسئولان و سرمایه گذاران بیش از پیش به نحو مطلوب تر و اثرگذارتری معرفی کنند.
وی تصریح کرد: سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در این مسیر، همراه رسانه ها و شنوای انتقادات و پیشنهادات آنهاست تا با کمک این تلاش گران عرصه عشق و تعهد به قلم، راه رشد، بالندگی و آبادانی شهرهای استان را قدتمندتر از همیشه با موفقیت بپیماید.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی خاطر نشان کرد: قطعاً خبرنگاران با رعایت بیش از پیش سه اصل دقت، صحت و امانت در خبررسانی، اعتماد مخاطبان به رسانه ها و خدمتگزاران این مرز و بوم را افزایش و در مسیرتوسعه و پیشرفت کشور به ویژه حوزه مدیریت شهری نقش موثر و بی بدیلی خواهند داشت./م.ا/2335/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 16 مرداد 1399
  • تعداد بازدید: 747



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی