برای ترم مهرماه سال جاری:

دانشگاه سازمان همیاری خراسان رضوی در دوره های کاردانی بدون کنکور ثبت نام می کند

دانشگاه سازمان همیاری خراسان رضوی در دوره های کاردانی بدون کنکور ثبت نام می کند پذیرش دانشجو و داوطلبان دوره‌های کاردانی مهر ماه دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در رشته های مرتبط با حوزه مدیریت شهری آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، با توجه به اینکه آموزش و ارتقاء دانش در حوزه مدیریت شهری به عنوان یکی از رسالتهای مهم سازمان همیاری شهرداریهای استان از اهمیت ویژه برخوردار است، مرکز علمی کاربردی شهرداریهای خراسان به عنوان یکی از واحدهای تابعه سازمان همیاری، تدوین دوره های کاردانی و کارشناسی را در رشته های مرتبط با حوزه شهری در دستور قرارداده که پذیرش دوره های کاردانی برای مهر ماه امسال در حال برگزار است.
12 کدرشته محل دوره کاردانی در رشته های حقوق، عمران، معماری، شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک، نقشه برداری، آتش نشانی، برق مترو، مدیریت و امور اداری، امور دهیاری و شوراها و فناوری اطلاعات برای ترم جدید این مرکز در نظر گرفته شده است.
داوطلبان آزاد و شاغل برای ثبت نام دوره های کاردانی می‌توانند با به همراه داشتن مدارک لازم مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش به مرکز علمی کاربردی شهرداری های خراسان رضوی مراجعه کنند.
با تدابیر اندیشیده شده برای خانواده و کارکنان شهرداریهای استان که متقاضی ثبت نام در دوره های ترم مهرماه 99 هستند تخفیف شهریه نیز در نظر گرفته شده است و برای اولین بار در خراسان رضوی، رشته های کاردانی راهبری لکوموتیو با همکاری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و کارشناسی مدیریت محله با همکاری سازمان بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد در این مرکز اجرا می شوند.
به علت شیوع ویروس کرونا برگزاری کلاس های دروس نظری در ترم جاری به صورت غیرحضوری است و کلیه کلاس های عملی و رفع اشکال دروس نظری در مرکز علمی کاربردی شهرداری های خراسان که باید به صورت حضوری در نظر گرفته شده اند با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی، با حداقل ظرفیت و نظارت کامل برگزار خواهند شد.
این مرکز آموزشی به عنوان یکی از مراکز وابسته به سازمان همیاری شهرداری های استان در جهت کمک به ارتقای سطح علمی کارکنان نهادهای مختلف سراسر کشور به ویژه شهرداری ها اقدام به پذیرش دانشجو می کند و دوره های تحصیلی آن، منطبق با نیاز نیروی انسانی در شهرداری ها و دستگاه های اجرایی کشور تدوین شده است.

گفتنی است، مرکز علمی کاربردی شهرداریهای خراسان رضوی با بهره گیری از اساتید و کادر علمی مجرب در موقعیت مکانی مناسب در بلوار پیروزی شهر مشهد واقع شده و با بیش از 23 باب کلاس درس، 5 سایت و کارگاه های آموزشی مجهز و ارائه وام های دانشجویی و تسهیلات ویژه، شرایط خوبی را برای ادامه تحصیل متقاضیان آزاد و شاغل در شهرداریها و دستگاه های اجرایی استان فراهم کرده است.
متقاضیان برای ثبت نام باید به سایت سازمان سنجش به آدرس http://www.sanjesh.org/group.aspx?gid=5 و سایت مرکز علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی به آدرس http://www.kmtc.ir مراجعه کنند./م.ا/2361/





نحوه ثبت نام در رشته های مقطع کاردانی مهر ماه

پذيرش دانشجو در دانشگاه جامع علمي كاربردي در مهرماه سال 1399 صرفاً بر اساس مندرجات دفترچه راهنما موجود در سایت سنجش صورت ميپذيرد.
اقدامات داوطلبان براي ثبت نام:
1. مطالعه دقيق دفترچه
2. مراجعه به سايت سازمان سنجش آموزش كشور و انجام ثبت نام

مدارك لازم براي ثبت نام:
داوطلبان ميبايست اصل مدارك زير را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولي، در زمان ثبت نام به مراكز آموزشي ذيربط ارايه نمايند.
• گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و يا مدرك معتبر ديپلم.
• گواهي معدلدار براي افرادي كه گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل ميباشد.
• فرم تاييد معدل براي دانش آموختگاني كه تا كنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است (كاربرگ شماره 102)
• فرم تكميل شده استفاده از سهميه شاغل براي داوطلباني كه شاغل بوده و از سهميه شاغل در رشته متناسب استفاده مينمايند (كاربرگ شماره 101)
• آخرين فيش حقوقي براي متقاضيان استفاده از سهميه شاغل.



#گروه_برندهای_همیار

#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش #همیاربان #همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #مشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان

#brand_hamyar




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 12 شهریور 1399
  • تعداد بازدید: 790



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی