در دیدار معاون بازرگانی سازمان با مسئولان شهرستان قوچان تاکید شد؛

تلاش سازمان همیاری برای کمک به رشد و ارتقاء مدیریت شهری قوچان

تلاش سازمان همیاری برای کمک به رشد و ارتقاء مدیریت شهری قوچان در سفر گروه تخصصی معاونت بازرگانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی و دیدارشان با شهردار و فرماندار قوچان بر تلاش این نهاد در جهت رشد و توسعه مدیریت شهری در این شهرستان تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسام رضوی، ناصر بهزاد با همراهی مدیران ماشین الات و هماهنگی امور شهرداریهای استان سازمان با حضور در قوچان با شهردار، فرماندار و مدیران یکی از شرکتهای تولیدی فعال این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
معاون بازرگانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با اشاره به رویکرد جدید این نهاد در راستای پشتیبانی و حمایت همه جانبه از شهرداریهای سطوح مختلف استان افزود: تلاش داریم با استفاده از پتانسیل های موجود و همچنین شناسایی ظرفیتهای شهرهای مختلف، ضمن توانمندسازی شهرداریها، به ارتقاء مدیریت شهری استان نیز کمک کنیم.
وی ادامه داد: تامین نیازهای شهرداری قوچان با استفاده از توان بازرگانی سازمان همیاری در حوزه ماشین آلات، تجهیزات کالاها مختلف و همچنین مشارکت در پروژه های اقتصادی مختلف شهر قوچان از جمله اهدافی است که قصد داریم به عنوان حامی حوزه مدیریت شهری برای آنها برنامه ریزی و تلاش کنیم تا در حد امکان به توانمند شدن شهرداری کمک شود.
بهزاد به طرح های در دست اجرای سازمان همیاری شهرداریهای در حوزه اقتصادی اشاره و بیان کرد: سرمایه گذاری در حوزه های مختلف، برندینگ کالاهای و محصولات شاخص قوچان، استفاده از ظرفیتهای تولید و کارخانه جات بومی شهرستان برای تامین نیازهای حوزه شهری دیگر شهرداریها و ... ازجمله برنامه هایی است که به صورت جدی به دنبال عملیاتی شدن آنها هستیم.
فرماندار قوچان در دیدار با هیات تخصصی بازرگانی سازمان همیاری با بیان اینکه شهرداریهای کوچک نیز جز مجموعه بزرگ حوزه مدیریت شهری هستند، اظهار داشت: اما تفکرات خوبی در راستای تقویت شهرداریهای کم برخوردار در سازمان همیاری شهرداریهای استان ایجاد شده است.
هادی رجایی نیا بیان کرد: قطعا با این رویکرد جدید و خوب می توان راه کارهایی متناسب با شهرداریهای کوچک برای مشارکت با سازمان همیاری ایجاد کرد تا این شهرداریها هم قوی شوند و آینده موثر تر باشند.
وی ادامه داد: باید در این راستا کارهای بلند مدت انجام شودکه در سازمان همیاری آغاز شده است و امیدواریم این رویکرد همیشه جاری و ساری باشد.
سرپرست شهرداری قوچان در جلسه مشترک با گروه تخصصی معاونت بازرگانی سازمان همیاری شهرداریهای استان اظهار کرد: شهرداری ها و سازمان همیاری از یک خانواده هستند، امیدواریم بتوانیم از پتانسیل های این نهاد به خوبی در جهت رشد وارتقا حوزه مدیریت شهری استفاده کنیم.
جلال حسن‌زاده با اشاره به نیاز های حوزه ماشین آلات این شهرداری، افزود: بحث ماشین آلات یکی از مهمترین موضوعاتی است که تلاش داریم از ظرفیت سازمان همیاری در ارتقاء آن استفاده کنیم، تعدادی خودروهای سبک و سنگین، تراکتور، کامیون و وسائط نقیله از رده خارج در شهرداری وجود دارد که باید در جهت نوسازی آنها تلاش شود./م.ا/2373/
#barand_hamyar
#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش #همیاربان #همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #مشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 30 شهریور 1399
  • تعداد بازدید: 801



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی