در بازدید جانشین فرمانده ناجای استان مطرح شد؛

نقش کلیدی کشتارگاه ها در کنترل شیوع بیماری های مشترک بین دام و انسان

همکاری نیروی انتظامی در نظم و امنیت کشتارگاه صنعتی مشهد

نقش کلیدی کشتارگاه ها در کنترل شیوع بیماری های مشترک بین دام و انسان مدیر موسسه صنعتی گوشت مشهد با اشاره به بازدید جمعی از فرماندهان و مسئولان انتظامی استان بر نقش کلیدی کشتارگاه ها در کنترل شیوع بیماری های مشترک بین دام و انسان تاکید کرد.
به گزارش روابط عموی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، سید مجید موسوی با اشاره به بازدید سردار ابراهیم قربان زاده جانشین فرماندهی ناجا از بخش های مختلف کشتارگاه صنعتی مشهد، گفت: ظرفیت های خوبی در موسسه صنعتی گوشت مشهد در زمینه ذبح و استحصال دام سبک و سنگین به صورت روزانه وجود دارد به طوری که سهم بسزایی از گوشت قرمز مصرفی شهر مشهد و استان خراسان رضوی در این کشتارگاه تامین و آماده سازی می شود.
وی به امکانات سخت افزاری موسسه در زمینه بسته بندی، فروش تلفنی و ایجاد زیرساخت های بهداشتی در حوزه ذبح و بسته بندی گوشت و توزیع و رساندن محصول با کیفیت به دست مصرف کننده افزود: از این منظر کشتارگاه ها در کنترل شیوع بسیاری از بیماری های مشترک بین دام و انسان نقش کلیدی دارند.
مدیر موسسه صنعتی گوشت مشهد با اشاره به بروز رسانی و بهینه سازی بسیاری از بخش های این مجتمع تولیدی خدماتی، ادامه داد: کشتارگاه صنعتی مشهد نیز با برخورداری از سالن های کشتار واستحصال انواع دام سبک و سنگین، سردخانه ها و ... مجهز به تجیهزات بهینه سازی و بروز است و تلاش دارد با رعایت کامل موازین بهداشتی، محصولی سالم را برای شهروندان و زائران علی بن موسی الرضا(ع) فراهم کند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان نیز در این بازدید با اشاره به تردد قابل توجه مراجعین به کشتارگاه و همچنین موقعیت ویژه کارکنان زحمتکش حوزه ذبح و سالن های کشتار و ... در این مجمتمع خاطر نشان کرد: علی رغم شرابط ویژه، نوع شغل و ابزار خاص مورد استفاده در کشتارگاه، برنامه ها و اقدامات فرهنگی کشتارگاه مشهد نقش مهمی در ایجاد امنیت و آرامش در این مجموعه خواهد داشت.
سردار ابراهیم قربان زاده با تاکید بر حمایتهای امنیتی و انتظامی از کشتارگاه صنعتی مشهد توسط نیرو انتظامی افزود: می توان در حوزه پشتیبانی از بخش انتظامات و همچنین افزایش سرکشی ها و آموزش های انتظامی به پرسنل این بخش، برنامه ریزی های خوبی را داشت چرا که قطعا این اقدامات کمک شایانی به ارتقاء نظم و امنیت در این واحد تولیدی و خدماتی مهم در حوزه شهروندی خواهد داشت./م.ا/2381/

#barand_hamyar
#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش#همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #مشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 10 مهر 1399
  • تعداد بازدید: 873



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی