در دیدار مشترک مسوولان ارشد سازمان همیاری و معاونان برنامه ریزی و خدمات شهری شهرداری مشهد تاکید شد؛

لزوم توسعه تعاملات برای خدمات دهی بهتر به شهروندان مشهدی و زائران حریم رضوی

لزوم توسعه تعاملات برای خدمات دهی بهتر به شهروندان مشهدی و زائران حریم رضوی به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، میثم کرمانی با همراهی ناصر بهزاد معاون بازرگانی سازمان همیاری با حضور در شهرداری مشهدبا مهدی یعقوبی معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری این کلان شهر دیدار و گفتگو کردند.
در حاشیه این دیدار مذاکراتی در خصوص همکاری های بازرگانی سازمان همیاری در حوزه تامین کالاها، تجهیزات، ماشین آلات و مصالح حوزه خدمات شهری و ملزومات اجرای پروژه های عمرانی در سطح شهر مشهد انجام شد.

همچنین در این جلسه با توجه به آیین نامه معاملاتی شهرداریهای کشور در خصوص واگذاری اجرای انواع پروژه های حوزه شهری به سازمان های همیاری و شرکت های زیر مجموعه آن و پیشنهاد واگذاری چندین پروژه‌ شهر مشهد به سازمان همیاری استان، بر لزوم برنامه ریزی های مطلوب در راستای استفاده از پتانسیلها و ظرفیتها و سرمایه گذاری در آنها تاکید شد.
در این ملاقات مشترک ضمن تشریح توانمندیهای سازمان همیاری در حوزه های مختلف، آمادگی این نهاد برای همکاری در زمینه اجرا و تجهیز پارکها در مناطق مختلف شهر مشهد، خرید و اجرا و ارائه خدمات شهری به شهروندان، سازمانها و ادارات مرتبط با شهرداری، خرید و تهیه شاسی، کاربری و سایر خدمات در حوزه سازمان پسماند و همچنین همکاری مشترک جهت میدان مرکزی بار و بازار بزرگ گل و... از طریق اوراق صکوک اجاره، از سوی مدیرعامل و معاون سازمان همیاری اعلام شد.
رفع مشکلات و محدودیت های مالی خاص در جهت تسریع همکاری های مشترک سازمان با شهرداری مشهد از دیگر مسایلی بود که مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص آن بحث و تبادل نظر شد.
گفتنی است پس از جلسه، دیداری مشترک نیز با حضور مدیرعامل و معاون سازمان همیاری و خانم مهربان معاون برنامه ریزی شهرداری مشهد انجام شد که در آن، در جهت توسعه تعاملات و ارایه راهکارهایی برای سرعت بخشیدن و افزایش سقف مراودات و همکاری های دو نهاد و کمک به طی شدن مطلوب روند مراحل قانونی پروژها مشترک دوجانبه بحث و گفتگو شد.
شایان ذکر است، در پایان این دیدار ضمن اعلام آمادگی سازمان همیاری شهرداریهای استان برای اجرای یک طرح ویژه و ماندگار در مشهدالرضا(ع) با نماد خاص در جهان اسلام بر لزوم استفاده از ظرفیتهای سازمان همیاری و شهرداری این کلان شهر مذهبی، برای کمک به خدمات دهی با زائران حریم رضوی و شهروندان تاکید شد.

#barand_hamyar

#گروه_برندهای_همیار

#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش#همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #مشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان
 
 



  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 16 مهر 1399
  • تعداد بازدید: 783



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی