با حضور فرماندار تایباد؛

مجمع شرکت پایانه های انرژی دوغارون برگزار شد

مجمع شرکت پایانه های انرژی دوغارون برگزار شد مدیرعامل شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون در جلسه مجمع شرکت پایانه های انرژی دوغارون از سرمایه گذاری های صورت گرفته در این منطقه در حدود 80 میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، حمیدرضا وفادار در جلسه مجمع شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون که با حضور محسن سیاح فرماندار شهرستان تایباد و کلیه سهام داران به میزبانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی برگزار شد با اشاره به گزارشات هیات مدیره، حسابرس و بازرس قانونی در خصوص اقدامات صورت گرفته در فاز نخست احداث و چشم اندازهای این مجتمع توضیحاتی داد.
وی در خصوص فعالیتهای اجرایی و سرمایه گذاری صورت گرفته توسط سازمان همیاری در احداث این مجتمع، گفت: علاوه بر اقدامات مطالعاتی، نقشه برداری و ... فاز نخست مجتمع به مساحت 60 هکتار محصور شده و عملیاتهای عمرانی در جهت احداث سایت ترانشیپ و ایجاد راه های دسترسی به سایت نیز ضورت گرفته است.
مدیرعامل شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون افزود: این اقدامات، هزینه ها و سرمایه گذاری های با ارزشی بالغ بر 80 میلیارد ریال صورت گرفته است و برنامه ریزی ها و مطالعاتی نیز در جهت ایجاد سایت مخازن سوخت مایع LPG و گازوئیل و ... در دست انجام است.
وی با تاکید به لزوم حمایت مسئولان شهرستان و مدیران و دست اندرکاران استانی،خاطر نشان کرد: سایت ترانشیب شرکت به زودی در 2 هکتار از فاز نخست مجتمع به بهره برداری خواهد رسید، بخش های دیگر مجموعه نیز با هماهنگی ستاد تدبیر استان در حال پیگری است.
وفادار بیان داشت: امیدواریم با بهره مندی از حمایتها و تلاش همه دست اندرکاران با اتمام فازهای این مجموعه و بهره برداری کامل از تمام ظرفیت های این مجتمع انرژی، آثار و نتایج اقتصادی، اجتماعی و... مطلوبی را برای آحاد مردم در این منطقه مرزی و همچنین اعضای شرکتهای سهام دار در این مجموعه شاهد باشیم./م.ا/2387/


#barand_hamyar
#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش#همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #مشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 30 مهر 1399
  • تعداد بازدید: 733



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی