مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ؛

از طرح های اقتصادی خلاقانه و دانش بنیان استقبال می کنیم

از طرح های اقتصادی خلاقانه و دانش بنیان استقبال می کنیم مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در بازدید از مجموعه کشتارگاهی و شرکت ژلاتین وابسته به این نهاد بر لزوم ارائه طرح های اقتصادی خلاقانه و دانش بنیان توسط واحدهای تابعه سازمان تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، میثم کرمانی صبح امروز 29 مهر ماه به منظور بازدید و بررسی وضعیت و عملکرد واحد های تابعه سازمان همیاری شهرداریهای استان در محل موسسه صنعتی گوشت مشهد حضور یافت.
وی در این بازدید که با همراهی سرپرست حراست و بازرسی و مدیران شرکتها و موسسات تابعه سازمان انجام شد از خطوط و سالن های کشتار، بسته بندی، سردخانه و ... کشتارگاه صنعتی مشهد و فرآیند بهداشتی ذبح و استحصالات دام های سبک و سنگین در این واحد کشتارگاهی دیدن کرد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با اشاره به قدمت کشتارگاه صنعتی مشهد، گفت: این مجموعه کشتارگاهی که با محوریت خدمات رسانی و تامین گوشت مورد نیاز شهروندان مشهدی و زائران امام رضا (ع) شکل گرفته، سالهاست که با تلاش و از خودگذشتگی بسیاری از زحمتکشان این حوزه حفظ شده و منافع اقتصادی مناسبی را نیز برای این مجموعه و سازمان همیاری شهرداریهای استان در بر داشته است.
وی اقدامات صورت گرفته در حوزه تجهیز و نوسازی تاسیسات و تجهیزات کشتارگاه صنعتی مشهد ارزشمند خواند و ادامه داد: قطعا این خدمات و تلاش ها مطلوب که در راستای اهداف اقتصادی و خدماتی این مجموعه صورت گرفته است، ارتقا بهداشت و سلامت را نیز برای مصرف کنندگان محصولات کشتارگاه دربرخواهد داشت.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی بیان کرد: بنا داریم علاوه برافزایش خدمات رسانی به مردم به عنوان یک نهاد عمومی، طرحهای پیشنهادی مدیران و مسئولان کشتارگاه را با نگاه ویژه در حوزه کسب و کار و انتفاع منافع اقتصادی ودر آمدزایی بیشتر از منظر خلاقه، نورآوری و دانش بنیان مدنظرقراردهیم.
وی با بیان اینکه تاسیس کشتارگاه های جدید در مشهد باعث افزایش ظرفیت و توان استان در این حوزه خواهد شد، خاطر نشان کرد: تعدد رقبا را را موجب افزایش ظرفیت استان و به تبع هم افزایی بیشتر بیان نمود.
کرمانی تصریح کرد: بهترین تمهیداتی که می توان در این حوزه اندیشید تکیه بر اقتصاد داخلی و تلاش برای رونق تولید ملی و تقویت صادرات است لذا در یک تجزیه و تحلیل اقتصادی تحقق این موضوع دور از دسترس نخواهد بود.
گفتنی است،مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در ادامه این بازدید با حضور در شرکت ژلاتین آریا یکی دیگر از واحد های تابعه سازمان همیاری شهرداریهای استان از آخرین وضعیت تنها کارخانه تولید ژلاتین خوراکی حلال شرق کشور، دیدن کرد.
همچنین علاوه بر بازدید های میدانی، طی جلساتی با اسماعیل نورمحمدی و محسن انصاری مدیران موسسه صنعتی گوشت و شرکت ژلاتین آریا مشهد، پیرامون مسائل و چشم انداز های سازمان همیاری شهرداریهای استان در خصوص این 2واحد، گفتگو کرد./م.ا/2106/





موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی