سرپرست معاونت بازرگانی سازمان:

همکاری سازمان همیاری در طرح مدیریت کشف رود با شهرداری مشهد

همکاری سازمان همیاری در طرح مدیریت کشف رود با شهرداری مشهد سرپرست معاونت بازرگانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی از همکاری با شهرداری مشهد در تأمین تجهیزات لازم برای اجرای طرح مدیریت کشف رود خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، سیدحسن موسوی نژاد با اشاره به این مطلب، گفت: متاسفانه طی سال های گذشته از فاضلاب جاری در کشف رود برای آبیاری محصولات کشاورزی استفاده می‌شد که برای رفع این مشکل از یک سال گذشته اقداماتی برای ساماندهی این محدوده توسط شهرداری مشهد شروع شد.
وی با اشاره به حدود 85 کیلومتری مسیر کشف رود و اقدامات انجام شده توسط شهرداری در این مدت، افزود: با توجه به برنامه ریزیهای شهرداری مشهد در جهت جلوگیری از برداشت فاضلاب خام به منظور رفع معضلات زیست محیطی به واحد هماهنگی شهرداری مشهد معاونت بازرگانی سازمان همیاری شهرداریهای استان واگذار شده است.
سرپرست معاونت بازرگانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، افزود: بر این اساس امور مربوط به تامین نیوجرسی، دیوارهای بتنی پیش ساخته و تابلوهای هشدار دهنده برای مسدودسازی حریم رودخانه و ... طی قرارداد همکاری با شهرداری مشهد با همت کارشناسان حوزه بازرگانی سازمان همیاری در دست انجام است و در فاز نخست با تامین اعتبار، خرید 2هزارو 300 عدد دیوار بتنی نیوجرسی و یکصد عدد تابلو هشدار دهنده جهت نصب در مسیر رودخانه انجام شده است.
موسوی نژاد خاطرنشان کرد: با توجه امکانات و توانمندیهای اقتصادی، فنی و بازرگانی سازمان همیاری این آمادگی را داریم تا در دیگر مباحث حوزه مدیریت کشف رود نیز با شهرداری مشهد همکاری داشته باشیم/پ.ج/2254/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 27 خرداد 1399
  • تعداد بازدید: 1006



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی