دردیدارمسئولان حوزه بازرگانی سازمان همیاری و شرکت شهرک های صنعتی استان تاکید شد؛

استفاده از توان سازمان همیاری در راستای تامین نیازهای واحد های تولیدی شهرکهای صنعتی

استفاده از توان سازمان همیاری در راستای تامین نیازهای واحد های تولیدی شهرکهای صنعتی در دیدار معاون و مدیران واحدهای مختلف معاونت بازرگانی سازمان همیاری شهرداریهای استان با مسئولان حوزه های مختلف شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی بر لزوم استفاده از پتانسیلهای دوجانبه تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، ناصر بهزاد در جلسه مشترک با مسئولان حوزه های مختلف شرکت شهرکهای صنعتی استان در خصوص ظرفیتهای موجود در سازمان همیاری و این شرکت بحث و تبادل نظر کردند.

در این جلسه در خصوص ظرفیتهای بازرگانی سازمان همیاری در حوزه ماشین آلات، تامین نیرو، اقلام، تجهیزات مورد نیاز و مصالح و اجرای پروژه های عمرانی، مشاوره های حقوقی،خدمات مشاوره ای و ... مذاکراتی صورت گرفت.

همچین با توجه به پتانسیلهای سازمان همیاری در مرز دوغارون و حوزه کشور عراق در خصوص همکاری های مشترک و ورود به تجارت خارجه در موضوع محصولات و کالاهای واحدهای تولیدی و کارخانه جان مستقرر در شهرکهای صنعتی استان گفتگو هایی انجام شد.

علاوه بر موضوعات مطرح شده در مباحثی چون همکاری های مشترک سازمان همیاری و شرکت شهرک های صنعتی در حوزه سرمایه گذاری و مشاور های اقتصادی ، استفاده از ظرفیت سامانه فروش اینترنتی معین کالا و ارائه بسته های معیشتی مناسب برای پرسنل و کارکنان شاغل در شرکت شهرک های صنعتی و واحدهای تولید از دیگر موضعات مطرح شده در این جلسه بود.

لازم به ذکر است در این جلسه مقرر شد با توجه به پتانسیل واحدهای بازرگانی سازمان همیاری در تامین اقلام و تجهیزات و فردی وایمنی در حوزه همکاری همه جانبه دو سازمان برای اطلاع رسانی به واحدهای تولیدی مراوداتی را داشته باشند./م.ا/2405/


#barand_hamyar


#گروه_برندهای_همیار

#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش#همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #مشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان #همیاربان





  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 27 آبان 1399
  • تعداد بازدید: 638



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی