در دیدار مدیران عامل سازمانهای همیاری و زمین و مسکن شهرداری مشهد مطرح شد:

تلاش سازمان همیاری به عنوان بازوی اجرایی حوزه شهری مشهد و استان در سال ۱۴۰۰

تلاش سازمان همیاری به عنوان بازوی اجرایی  حوزه شهری مشهد و استان در سال ۱۴۰۰ مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ به عنوان عضوی از خانواده حوزه مدیریت شهری و بازوی اجرایی و قوی در کنار شهرداریها و سازمان زیرمجموعه آنها خواهیم بود.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، محمد سنجری در دیدار با عباس یوسف زاده مدیرعامل سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد، ضمن تبریک عید نوروز از همراهی و همکاریهای این سازمان با حوزه املاک مجموعه سازمان همیاری قدردانی کرد.
وی با بیان اينکه به امین حوزه شهری استان هستیم، افزود: به عنوان عضوی از خانواده شهرداری ها با تاکید بر رعایت قانون مداری، تلاش داریم در سال جدید بازوی اجرایی و قوی ای در کنار شهرداری ها باشیم و به ارائه خدمات و پشتیبانی های بپردازیم.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم در سال جاری نقش موثری در حوزه های مختلف مدیریت شهری داشته و با شهرداریها و نهادهای وابسته تعاملات و ارتباط سازنده ای برقرار کنیم.
مدیرعامل سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد نیز در این دیدار همزمانی مناسبتهاو اعیاد شعبانی را با آغاز سال نو موجب خیر و برکت عنوان کرد و گفت: سازمان همیاری تعاملات خوبی با مجموعه شهرداری و سازمان های تابعه حوزه مدیریت شهری کلان شهر مشهد داشته و شهرداری نیز نگاه مثبتی به این نهاد داردو این رویکرد همواره دوجانبه و موثر بوده است.
عباس یوسف زاده ضمن اعلام آمادگی در جهت همکاری در حوزه های مرتبط با سازمان همیاری، ادامه داد: سازمان زمین و مسکن به عنوان بخشی از بدنه شهرداری مشهد، همواره سازمان همیاری را خود دانسته و تعاملات و موضوعات مختلف همواره با همین منوال بین دو مجموعه پیش رفته است./م.ا/۲۵۷۵/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 11 فروردین 1400
  • تعداد بازدید: 668



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی