در دیدار با شهردار منطقه 10 مشهد تاکید شد؛

همراهی شهرداریها، نیاز اساسی سازمان همیاری برای تداوم خدمات دهی

همراهی شهرداریها، نیاز اساسی سازمان همیاری برای تداوم خدمات دهی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در نشستی با شهردار منطقه 10 مشهد بر لزوم همراهی شهرداریهای استان با این نهاد در جهت پیشبرد برنامه ها،اهداف و چشم انداز ها و تحقق رسالتهای این مجموعه به عنوان پشتیبان و حامی حوزه مدیریت شهری تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمد سنجری که با همراهی سرپرستان معاونت های بازرگانی و سرمایه گذاری در نشستی مشترک با حافظ شهردار منطقه 10 مشهد شرکت کرده بود، گفت: از همکاری و همراهی شهرداری های مناطق با مجموعه سازمان به عنوان یکی از اعضای خانواده مدیریت شهری استان تشکر میکنیم
وی افزود: سازمان همیاری متعلق به شهرداریهاست تلاش دارد به عنوان بازویی برای شهرداریها چه در حوزه خدمات مشاوره ای و چه در جذب منابع مالی و ایجاد ظرفیتهای درآمدی پشتیبانی رساند.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به اساس نامه حدود 16 عنوان ماموریت برای سازمان همیاری در نظر گرفته شده است که عموماً موارد عمده آن با استفاده از توان شرکتها و موسسات تابعه و در قالب فعالیتهای یک هلدینگ به شهرداریها خدمات می دهد.
وی با تاکید بر اینکه همراهی شهرداریها اساسی ترین اصل برای تحقق رسالت سازمان همیاری است،بیان کرد: برای اینکه سازمان بتواند پویا و فعال باشد نیاز به همراهی شهرداریها دارد، مدیران و دست اندرکاران شهری سازمان را خانه خود بدانند چرا که توسعه و رشد این نهاد کمک های شهرداریهای استان را می طلبد.
سنجری عنوان کرد: سازمان همیاری حتی یک ریال اعتبار از منابع داخلی، استانی و ملی در قالب ردیف های مشخص دریافت نمی کند و تابع کسب درآمد هزینه است و بر این اساس باید پاسخگوی موضوعات مختلف باشد.
وی به همکاریهای خوب بسیاری از حوزه مدیریت شهری استان به ویژه شهرداری مشهد، سازمان ها و شرکتها وابسته آن با سازمان همیاری اشاره کرد و گفت: سرمایه سازمان همیاری همین اعتماد شهرداریهاست و تاکید داریم در امور محوله و قرادادهای کاری با این حوزه همواره تمام ظرفیت سازمان چه به لحاظ مدیریت زمان و مناببع کیفیت خدمات به کار گرفته شود.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: آمادگی داریم تا با بهره گیری ازتیم کاری متخصص و کارآمد سازمان و شرکت ها وابسته به عنوان مجموعه متعلق به شهرداریها تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مختلف به حوزه شهری انجام دهیم.
شهردار منطقه 10 مشهد نیز با اشاره به همکاریهای صورت گرفته با سازمان همیاری استان، افزود: با توجه به مشکلاتی و کمبودهای شهرهای کوچک و تازه تاسیس این نهاد باید تا حد ممکن حمایت کننده شهرداریها به ویژه شهرهای کوچک و کم برخوردار باشد.
احمدحافط با بیان اینکه در تمامی حوزه های ممکن، بهره گیزی از توان و پتانسیلهای سازمان همیاری در اولویت ما خواهد بود، ادامه داد: شهرداری کلان شهر مشهد به عنوان امین خود به سازمان همیاری توجه داشته و بسیاری از پروژه های مهم را با استفاده از ظرفیتهای عمرانی این مجموعه اجرا کرده است، اعتقاد داریم که این نهاد باید در همه حوزه ها تقویت شود.
وی ابراز امیدواریم کرد: با همراهی و حمایت سازمان همیاری در کنار این مجحوعه بتوانیم کارها و پروژه های خوبی را انجام دهیم و در رفع نیازها خدمات شهری شهروندان شهرهای استان موثر و سازنده باشیم ./ /2603/

#barand_hamyar
#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش #همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #همتامشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه_همتا #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان #همیاربان






  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 28 فروردین 1400
  • تعداد بازدید: 529



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی