در جلسه هم اندیشی با مسئولان سازمان همیاری و آتش نشانی مشهد عنوان شد؛

سازمان همیاری بازوی شهرداریها در حوزه خدمات ایمنی و آتش نشانی

سازمان همیاری بازوی شهرداریها در حوزه خدمات ایمنی و آتش نشانی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در نشست هم اندیشی با مدیرعامل و معاونان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مشهد، بر توسعه همکاری ها تعاملات و ارائه خدمات در حوزه های مختلف به این سازمان وابسته به شهرداری مشهد تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمد سنجری با اشاره به این نشست مشترک که باحضور معاون بازرگانی، مدیران واحدهای بیمه ای، مالی، ماشین آلات و ... سازمان با حضور ظهوریان مدیرعامل و معاونان سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد برگزار شد ضمن اعلام آمادگی برای همراهی همکاری همه جانبه با این سازمان، گفت: تمام سهام سازمان همیاری متعلق به 80 شهرداری استان است و بر همین اساس رسالت خدمات دهی به سازمان و نهادها وابسته به حوزه مدیریت شهری را نیز برعهده دارد.
وی با بیان اینکه ما امین شهرداریها در سازمان همیاری هستیم، افزود: به طور معمول اموری چون پشتیبانی، ارائه خمات مشاوره ای، کارگزاری، امور پیمانکاری، تامین کالاها، تجهیزات، ماشین آلات و ... شهرداریها توسط واحدهای مختلف سازمان انجام می شود و هر آنچه در آن چرخه اقتصادی ایجاد شود دوباره به شهرداریها باز می گردد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی تصریح کرد: برخلاف نگاه بیرونی بیشتر از آنکه سازمان همیاری یک نهاد عمومی غیردولتی همانند شهرداریها با بودجه و اعتبار مشخص باشد یک بنگاه اقتصادی تابعه درآمد هزینه است که باید برای تداوم خدمات دهی های خود باید فعالیتهای درآمدزا و اقتصادی انجام دهد.
وی خاطر نشان کرد: بر این اساس با تلاش هایی که صورت گرفته، امروز سازمان همیاری دارای ظرفیتهایی شده که به عنوان بازوی حمایتی شهرداریها، سازمانها و نهادهای تابعه محسوب می شود و تداوم این رسالت و اثرپذیری بیشتر این نهاد مستلزم تعامل و همراهی خانواده بزرگ مدیریت شهری استان است.
سنجری با اشاره به ظرفیتهای خوب سازمان همیاری در حوزه ماشین آلات افزود: تلاش داریم با برخورداری از این ظرفیت، راهنما و مشاورخوبی برای شهرداریها و سازمان ها در حوزه خرید، سرویس، تعمیر و نگهداری تجهیزات، خودروها و دستگاههای مختلف باشیم.
وی به توان سازمان همیاری در بخش های مختلف بازرگانی، بیمه ای، تامین نیروی انسانی، و ... اشاره و عنوان کرد: بر این اساس آمادگی داریم همچون گذشته بازویی برای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری که یکی از واحدها مهم و حساس در حوزه مدیریت کلان شهر مذهبی مشهد است، باشیم./م.ا/2619/

#barand_hamyarس
#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش #همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #همتامشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه_همتا #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان #همیاربان





  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 5 اردیبهشت 1400
  • تعداد بازدید: 485



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی