با حضور مسئولان ارشد سازمان همیاری؛

مراسم تکریم و معارفه معاون مالی اداری سازمان همیاری شهرداریها برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه معاون مالی اداری سازمان همیاری شهرداریها برگزار شد در جلسه ای با حضور اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، معاونان و مدیران ستادی و شرکتها و موسسات تابعه سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، سرپرست جدید معاونت مالی اداری این نهاد اقتصادی معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، در این جلسه که با حضور سنجری مدیرعامل، حمیدرضا داورزنی دبیر هیات مدیره و تعدادی از معاونان، مدیران ستادی و واحدهای تابه سازمان همیاری برگزار شد، غلامرضا محمدی به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی سازمان همیاری معارفه شد.
همچنین از زحمات هادی توانا معاون پیشین این نهاد که هم اکنون به عنوان مدیرکل اداری مالی استانداری مشغول به خدمت است قدردانی شد.
محمد سنجری در این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: مدیریت مالی به عنوان یکی از ضرورتهای هر سازمانی بخش عمده ای از راهبردهای را شکل می دهد و اگربرنامه ریزی و کنترل صحیحی در این حوزه صورت نگیرد، آن مجموعه را دچار چالش می کند.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با بیان اینکه توجه به حوزه مصارف، شفافیت و سلامت اداری، اطلاع رسانی و ... از جمله اولویت های که باید در معاونت اداری مالی مورد توجه قرار گیرد بیان کرد: قطعا در آمدزایی از بخش های مختلف و کمک به شهرداریهای کم برخوردار در جهت خدمات رسانی مطلوب به شهروندان با تدبیر و مدیریت منابع مالی و نیروی انسانی در این حوزه امکان پذیر خواهد بود.
وی تصریح کرد: با توجه به تاکید استاندار به عنوان رئیس شورای سازمان در استفاده از ظرفیتهای سازمان برای کمک به شهرداریها به ویژه شهر های با درجه 6 به پایین می توانیم با رفاقت و همدلی در بخشهای مختلف سازمان و افزایش تعامل وهم افزایی شهرداریها بودجه و برنامه های سازمان را در این حوزه محقق کنیم.
سنجری با تاکید بر نگاه گره گشایی در سازمان همیاری، ادامه داد: در این راستا ضرورت و نیاز ایجاب می کند در بحث تامین نیازها، پشتیبانی ها ، خریدهای شهرداریها از ظرفیتهای معاونتهای بازرگانی و سرمایه گذاری سازمان و شرکتها و موسسات تابعه استفاده شود که قطعا حضور و استفاده از تجربه معاونت جدید اداری مالی می تواند منشاء خیر و تحقق اهداف مالی سازمان در این حوزه ها باشد.
سرپرست جدید معاونت مالی اداری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی نیز در این جلسه ضمن تشکر از حسن اعتماد هیات مدیره سازمان در واگذاری این مسئولیت، گفت: امیدوارم در این فرصتی که برای خدمت ایجاد شده توفیق حاصل شود تا بتوانیم کارنامه عملی و اجرایی موفقی را در راستای تحقق روند برنامه ها و پیشرفتهای که ترسیم شده است به نحوه مطلوب و عملیاتی تر در این مجموعه گام برداریم.
غلامرضا محمدی که سابقه فعالیت در حوزه های مالی و ذیحسابی در آستان قدس رضوی، استانداری و ... است ادامه داد: باید تلاش کنیم از فرصتهایی که در گذشته در این حوزه ایجاد شده است در جهت رشد و شکوفایی و خدمات دهی بیشاز پیش به شهرداریهای استان استفاده کنیم
وی تصریح کرد: با توجه به حیطه مسئولیت معاونت اداری و مالی سازمان قطعا توجه به معیشت، کرامت، ارتقاء و سلامت کاری کارکنان در اولویت اصلی قرار خواهد گرفت و در راستای ابلاغ ساختار جدید سازمان همیاری درسال جدید مورد پیگیری و اقدام قرار خواهد گرفت.
محمدی خاطر نشان کرد: در مقوله مالی نیز قانون مداری، شفافیت، استفاده از خدمات نوین و نرم افزاری سرلوحه کار خواهد بود لذا انتظار می رود در برگزاری مناقصات، مزایدات، انعقاد قراردادها و تنظیم و ارائه گزارش و صورتهای مالی توجه به زمان بندی و مر قانون مورد رعایت قرار گیرد.
وی گفت: بر این اساس انتظار همکاری و همراهی از تمامی دوستان و همکاران در واحدهای ستادی و چه در معاونتهای و شرکتها و موسسات وابسته را در همه حوزه ها داریم و صمیمانه دست یاری آنها را می فشاریم.
معاون اسبق اداری مالی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این معاونت گفت: با توجه اهمیت این حوزه با نظر همه بخش ها، فرآیندهای کاری در واحدهای مختلف اداری، قراردادها، مالی، انفورماتیک و ... مورد بازنگری واصلاح قرار گرفت.
هادی توانا با قدردانی از کارکنان واحدهای خدمات و نقلیه سازمان بعنوان پیشانی خدمت و تلاش در شرایط کرونایی عنوان کرد: امیدواریم با حضور معاونت جدید و تلاش تیم متخصص و کارآمد سازمان همیاری درهمه حوزه موفقیتهای روزافزون را شاهد باشیم.
گفتنی است، در این جلسه با اهدای لوح سپاس به سید مجید موسوی مدیر موسسه صنعتی گوشت مشهد و عبدالله سبحانی مدیرعامل شرکت عمرانی همیارسازه توس ، دو مجموعه موفق وابسته به سازمان همیاری شهرداریها خراسان رضوی از تلاش هاو زحمات صورت گرفته در تحقق اهداف، برنامه ها و موقیتهای این دو مجموعه در سال 1399 به عنوان واحدهای برتر تابعه این نهاداقتصادی قدردانی شد./م.ا/2621/

#barand_hamyar

#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش #همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #همتامشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه_همتا #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان #همیاربان


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 6 اردیبهشت 1400
  • تعداد بازدید: 615



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی