به مناسبت ۱۱ اردیبهشت ماه؛

مدیرعامل سازمان همیاری خراسان رضوی روز جهانی کارگر را تبریک گفت

حمایت ها و مانع زدایی لازمه اثرگذاری کارگران به بازوان اصلی تولید در کشور است

مدیرعامل سازمان همیاری خراسان رضوی روز جهانی کارگر را تبریک گفت مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در پیامی ضمن تبریک روز جهانی کارگر، این قشر را بازوی اصلی و نیروی محرکه تولید در کشور و مانع زدایی ها و پشتیبانی ها در حوزه کار و کارگری را لازمه اثرگذاری کارگران در تحقق روز افزون اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، در پیام محمد سنجری آمده است؛
بدون شک، کارگران در همه ادوار تاریخ پر فراز و نشیب کشور، همواره با روحیه انقلابی و خستگی ناپذیر خود در مسیر اعتلای ایران اسلامی، ساعی و تلاشگر ظاهر شده اند.
این قشر زحمتکش و خدوم در دوران و عرصه های گوناگون به ویژه در دفاع مقدس و بازسازی آسیب های جنگ تحمیلی همواره دوشادوش دیگر آحاد امت اسلامی حرکت کرده و با تلاش خود در ساختن ایرانی آباد و آزاد اثرگذار بوده اند.
تردیدی نیست که کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند و هر کشوری که از فرصت اندیشه، فکر، پویایی و بازوی هنرمند این قشر بهتر استفاده شود، توسعه و پیشرفت در همه عرصه ها بیش از هر زمانی در خود خواهد یافت.
توسعه پایدار و پیشرفت کشور نیز با شکوفایی استعدادها تلاش و تجلی سرمایه های انسانی کوشا و کارآمد، با امید و شور و نشاط روحی، تدبیر و اندیشه های خلاق آنها رقم می خورد و کارگران به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد و بخش بزرگی از این سرمایه ارزشمند، نقش برجسته و ویژه‌‏ای در رشد و تعالی کشور ایفا می کنند.
امروز با تأمل بر منویات مقام معظم رهبری در خصوص منزلت و جایگاه ویژه کارگران در نظام اسلامی ایران در می یابیم که این قشر به چه میزانی می توانند در زمینه توسعه همه جانبه کشور موثر باشند.
بی شک در سال پیش رو که با تدبیری خاص از سوی ایشان به عنوان «تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها» نامگذاری شده است، قطعاً جامعه کار و کارگری بعنوان بازویی توانمند در تحقق اهداف حوزه تولید کشور نقشی موثر خواهند داشت و لازمه این اثرگذاری نیز حمایتها و رفع موانع خواهد بود.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید برونسی و همه شهدای والامقام عرصه کار و کارگر، این روز را به تمام فعالان این عرصه به ویژه کارگران سخت کوش مجموعه سازمان همیاری، شرکتها و موسسات تابعه و همچنین شهرداریها و حوزه مدیریت شهری استان که بحق نقش بی بدیلی در آبادانی شهرهای خراسان رضوی دارند، تبریک عرض نموده و موفقیت و پیروزی روزافزون را از درگاه خداوند منان برایشان مسألت می نمایم./م.ا/2630/

#barand_hamyar

#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش #همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #همتامشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه_همتا #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان #همیاربان


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 11 اردیبهشت 1400
  • تعداد بازدید: 477



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی