درجلسه مشترک مسئولان سازمان همیاری و بانک توسعه تعاون استان مطرح شد؛

استفاده ازظرفیت بانک توسعه تعاون برای تامین مالی فعالیتهای سازمان همیاری

استفاده ازظرفیت بانک توسعه تعاون برای تامین مالی فعالیتهای سازمان همیاری مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در دیدار با مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان در خصوص همکاریهای مشترک در حوزه امور بانکی و تامین مالی در جهت ارائه خدمات و تامین نیازهای حوزه شهری و شهرداریها تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمد سنجری در نشستی با مهدی امین بیدختی مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون استان و جمعی از مدیران و کارکنان این بانک دیدار و در خصوص همکاری های مشترک گفتگو کرد.
وی در این دیدار با اشاره به وظایف و رسالتهای سازمان همیاری،گفت: این مجموعه به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی رسالت پشتیبانی و حمابت از 81 شهرداری استان به عنوان سهام داران خود را دارد درشرایطی که 60 درصد این شهرداریها جز شهرداریهای درجه 6 به پایین و کم برخوردار هستند.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با اشاره فعالیتها و برنامه های گسترده بخش ستادی و شرکتها و موسسات تابعه آن عنوان کرد: از این رو در راستای تحقق اهداف و رسالتهای سازمان وجود منابع مالی و مراوده با سیستم های مالی و بانکی از ضروریاتی است که به آن توجه ویژه ای داریم.
وی بیان کرد: براین اساس تقویت وبهبود کیفیت امور بانکی و مالی سازمان و ارائه بهترین خدمات با استفاده مناسب از ظرفیتهای بانکهای استان در دستورکار قرار گرفته که به این منظور در صدد بررسی و شناسایی ظرفیتهای بانک های مختلف هستیم.
سنجری ضمن اعلام آمادگی در جهت استفاده از ظرفیت همکاری با بانک توسعه تعاون، افزود: در این راستا باید با تشکیل یک کارگروه تخصصی پتانسیلهای موجود را شناسایی کنیم تا درقالب تفاهم نامه از همکاری های این بانک در حوزه امور بانکی وتامین مالی پروژه ها، خدمات و نیازهای شهری و شهرداریها بهره برداری لازم صورت گیرد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی خاطر نشان کرد: قطعاً سیستم های بانکی با خدمات متنوع و مختلف خود می توانند در پیشبرد برنامه ها و اهداف سازمان در فعالیتهای اقتصادی، مالی و .... موثر و سازنده ترعمل کنند.
گفتنی است، غلامرضا محمدی معاون اداری مالی و مهدی فتاحی مدیرمالی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی رضوی نیز در جلسه هم اندیشی با با مسئولان بانک توسعه تعاون استان حضور داشتند./م.ا/2668/
#barand_hamyar
#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش #همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #همتامشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه_همتا #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان #همیاربان








  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 3 خرداد 1400
  • تعداد بازدید: 538



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی