با حضور مسئولان بسیج ادارات استان؛

پایگاه بسیج سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی افتتاح شد

پایگاه بسیج سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی افتتاح شد آیین افتتاحیه پایگاه مقاومت بسیج سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با حضور مسئولان بسیج ادارات و کارمندان این استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، این مراسم ظهر امروز با حضور سرهنگ ابولفضل کهنسال مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع)، سرهنگ زارعی فرمانده حوزه شهیدرجایی بسیج ادارات کل مشهد و محمد سنجری مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی برگزار شد
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به رسالتهای این نهاد درجهت خدمات رسانی و پشتیبانی از شهرداریها به ویژه شهرهای کم برخودار استان عنوان کرد: در شرایطی حساسی قرار داریم که دشمن از دو نقطه ضعف چالشها و مشکلات اقتصادی و مباحث فرهنگی برای ضربه زدن به کشور و نظام و انقلاب اسلامی استفاده می کند.
وی بابیان اینکه بسیج به عنوان شجره طیبه انقلاب یک نهاد فرهنگی است، بیان کرد: معتقدیم در یک بنگاه اقتصادی مانند سازمان همیاری زمانی رونق و رشد اتفاق می افتد که در بحث های فرهنگی نیز فعال باشیم و اکنون با افتتاح پایگاه بسیج سازمان همه باید با روحیه بسیجی تلاش کنیم تا فعالیتهای این حوزه با انسجام بیشتری انجام دهیم.
سنجری ادامه داد: قطعاً افتتاح این پایگاه می تواند بر رشد و پویایی و تعالی شاخصه های چون فرهنگ کار، تعهد وسلامت کاری در سازمان اقتصادی همیاری شهرداریهای موثر باشد.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تشکیل شورای پایگاه و جذب همه همکاران بتواند به عنوان یک کانون اندیشه و تلاش بر اساس چارچوبهای تعیین شده اثرگذار عمل کند.
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد خاطره شهدای قیام 15 خرداد و رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی،تصریح کرد: سازمان همیاری شهرداریهای استان یکی از سازمان های خاص استان است که ساختار اداری و هم اقتصادی دارد.
سرهنگ ابوالفضل کهنسال ادامه داد: بسیجی بودن به پوشیدن لباس خاص نیست بلکه یک تفکر و روحیه ای است که در کارکنان و مجموعه بزرگ سازمان همیاری شهرداریهای استان وجود دارد تا اینگونه به عنوان سربازان و رزمندگان عرصه اقتصادی در حال تلاش هستند.
وی بیان کرد: همین که این سازمان و شرکتها و موسسات زیرمجموعه آن در شرایط تحریم های اقتصادی با قوت و تلاش خود فعال هستند و اثرگذاری لازم را در تولید، اشتغال و رسالتها و خدمات دهی به شهرداریها دارند یعنی روحیه بسیجی و انقلابی در آن وجود دارد.
وی با بیان اینکه فرمانده پایگاه باید زمینه ها را برای بروز روحیه و فعالیتهای بسیجی در کارکنان فراهم کند افزود: عملیات رزمی، فعالیت های حوزه فرهنگ و عقیدتی و خدمت رسانی ا سه راهبرد و محور اصلی بسیج ادارات هستند که در تشکیل پایگاه بسیج در هر اداره ای آنها را دنبال می کند.
وی تصریح کرد: در حوزه عملیات رزمی بسیجیان کارمند باید در دسته ها و گروه هایی سازماندهی شوند تا برای زمان های بحران آموزش های نظامی حداقلی را ببینند، در حوزه فرهنگ وعقیدتی نیز باید حلقه‌های صالحین با عضویت کارمندان راه اندازی شود و به مسایل عقیدتی و شبهات آنان پاسخگویی شود و در بحث خدمت رسانی نیز تشکیل صندوق های عام المنفعه، گروه های جهادی در قالب کمک های مومنانه و ایجاد حس انان دوستی و کارهای خیرخواهانه در اولویت پایگاه های بسیح ادارات قرار دارد.
زارعی فرمانده حوزه شهید رجایی بسیج ادارات کل مشهد نیز در این مراسم، تشکیل پایگاه بسیج سازمان همیاری شهرداری های استان را حاصل نگاه بسیجی و روحیه مطالبه گری کارکنان این مجموعه عنوان کرد و گفت: این امر امروز با پیگیری های مدیریت جدید این مجموعه و همکاری و موافقت سپاه پاسداران تحقق یافت که امیدواریم با تلاش فرمانده تعیین شده برای این پایگاه و همکاری و حمایت کارکنان مجموعه شاهد رشد و تحقق اهداف متصور برای پایگاه بسیج سازمان همیاری باشیم .
گفتنی است، در حاشیه این مراسم حکم انتصاب فرماندهی پایگاه شهید نورالله شوشتری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی نیز به مهدی داروغه که پیشتر مسئولیت دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر این نهاد را بر عهده دارد اهدا شد./م.ا/2681/

#barand_hamyar
#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش #همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #همتامشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه_همتا #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان #همیاربان


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 12 خرداد 1400
  • تعداد بازدید: 1256



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی