در دیدار با معاون مالی و پشتیبانی شهرداری؛

سازمان همیاری بازویی قوی و مطمئن برای مدیریت شهری کلان شهر مشهد

سازمان همیاری بازویی قوی و مطمئن برای مدیریت شهری کلان شهر مشهد مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در دیدار با معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد بر تداوم همکاری این نهاد با مجموعه سازمان ها و نهدهای وابسته به شهرداری به عنوان بازویی قوی و مطمئن تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمد سنجری با همراهی غلامرضا محمدی معاون مالی اداری و جمعی از مدیران این سازمان با دکتررضا خواجه نائینی معاون مالی و پشتیبانی و صالح آبادی مدیرکل مالی شهرداری مشهد دیدار و گفتگو کردند.
وی در این دیدار ضمن قدردانی از همراهی های شهرداری مشهد با سازمان همیاری شهرداریهای استان عنوان کرد: معتقدیم که مجموعه شهرداری و مدیریت شهری مشهد به عنوان عمده سهامدار سازمان با تعامل مطلوب و استفاده حداکثری از توان و ظرفیت های خدماتی و حمایتی سازمان همیاری همواره در گذشته و اکنون در ارتقاء، پویایی و تقویت این نهاد نقش داشته است.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: این آمادکی در سازمان همیاری وجود دارد تا با دقت، قدرت و سرعت بیشتری در خدمت این نهاد و سازمان ها و واحدهای زیرمجموعه شهرداری مشهد باشد و به عنوان بازوی قوی و مطمئن مخصوصاً در اجرای پروژه های کلان شهر در کنار مدیریت شهری این کلان شهر حضور داشته باشیم.
وی تصریح کرد: در مدت اخیر تلاش کردیم شفافیت را در حوزه های فعالیتی سازمان به حداکثر برسانیم و ضمن ساماندهی و تجمیع تبادلات مالی به شهرداری مرکز، مراودات مالی شفاف تر و روشنتری را با شهرداری مشهد داشته باشیم.
سنجری ابراز امیدواریم کرد: قطعاً با بهره گیری مناسب از ظرفیتهای سازمان و شرکتها و موسسات تابعه و همچنین تداوم تعاملات سازنده بین شهرداری مشهد و سازمان همیاری، می توانیم به لحاظ کمی و کیفی و همچنین با مدیریت زمان؛ بسیار سریعتر، شفافتر و با رشد بیشتری کارها و فعالیتهای مربوط به کمک به حوزه مدیریت شهری مشهد را انجام دهیم.
معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد نیز در این جلسه بیان کرد: انصافاً با استقرار مدیریت جدید در سازمان همیاری آرامش خوبی در این نهاد تاثیرگذار در حوزه مدیریت شهری ایجاد شده است.
رضا خواجه نائینی افزود: این آرامش و موجب شده که نظم و ساماندهی مطلوبی در کارها و فعالیتهای این نهاد با شهرداریها به ویژه شهرداری مشهد ایجاد شود و تعاملات و همکاری های مختلف را در بخشها مختلف ارتقاء بخشد.
وی با اشاره به ارتباطات خوب و سازنده شهرداری مشهد و سازمان همیاری شهرداریهای استان،ادامه داد: از اینکه دراین نهاد بنا بر تعامل قرار داده شده است باید تقدیر کرد، ما نیز در شهرداری مشهد به ویژه در حوزه مالی و پشتیبانی تلاش و همکاری لازم را در جهت پیشبرد همکاری ها و فعالیتهای مشترک در بخش های گوناگون خواهیم داشت./م.ا/2698/


#barand_hamyar
#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش #همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #همتامشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه_همتا #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان #همیاربان




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 27 خرداد 1400
  • تعداد بازدید: 577



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی