مدیرعامل سازمان در بازدید از شرکت قیرشرق تاکید کرد:

توجه سازمان همیاری در تامین نیاز شهرداریهای به تولیدکنندگان بومی خراسان رضوی

توجه سازمان همیاری در تامین نیاز شهرداریهای به تولیدکنندگان بومی خراسان رضوی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در بازدید از شرکت قیرشرق بر توجه این نهاد به تولیدکنندگان بومی در جهت تامین نیاز شهرداریهای استان تاکید کرد .

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمد سنجری در بازدید از شرکت تولیدی قیر شرق که با همراهی معاون و جمعی از مدیران بازرگانی سازمان همیاری انجام شد با اشاره به اهمیت این محصول استراتژیک در حوزه عمران و شهرسازی شهرداری ها، گفت: خطوط فرآوری و پالایش و سیستم تولیدی که در این مجموعه با استفاده از تکنولوژی های جدید ایجاد شده است کار ارزشمندی است که نشان دهنده همت تیم مدیریتی این شرکت است که در حوزه تولید استان نیز ایفای نقش می کند.
وی با تاکید بر اینکه نگاه سازمان همیاری بر تامین نیازهای شهرداریها از طریق تولیدکنندگان بومی استان است، افزود: سازمان همیاری به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی از مجموعه شهرداریها در حوزه های مختلف به ویژه تامین نیازمندیها و کالاهای مورد نیاز حوزه عمران شهری حمایت می کند که امیدواریم با همکاری تولید کنندگان بومی مانند این شرکت تولید کننده قیر بتوانیم خدمت موثری را به مدیریت شهری در سطح استان انجام دهیم.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ضمن معرفی ظرفیتها این نهاد در حوزه های مختلف اقتصادی، عمرانی، بازرگانی، گردشگری، معدنی و... ادامه داد: هدف سازمان همیاری ایجاد منابع درآمدی پایدار از سرمایه های خرد شهرداریهاست.
وی با اشاره به واگذاری مجوز تامین قیر شهرداریها زیر ۵۰ هزار نفر استان به سازمان همیاری، تصریح کرد: با توجه به اینکه موضوع قیر یکی از موضوعات مهم در حوزه مدیریت شهری به حساب می آید تمام تلاش ما این است که بتوانیم خدمات این بخش را سریعتر، مطلوب تر و با کیفیت تر به شهرداریها به عنوان سهامداران سازمان ارائه دهیم.
سنجری ادامه داد: با توجه به کنترل های نظارتی، توجه به استانداردها و کیفیت مناسب در خرید و تامین اقلام و کالاهای مور د نیاز شهرداریها از اهمیت ویژه ای برای حوزه بازرگانی سازمان برخوردار است لذا استفاده از توان و ظرفیت تامین کنندگان بومی درون استان که استانداردهای لازم را دارا هستند در اولویت سازمان قرار دارد.
وی خاطر نشان کرد: همواره کیفیت، سرعت، قیمت تمام شده، هزینه های حمل و توجه به مطلوب ترین شرایط مورد توجه و تاکید سازمان همیاری قرار دارد تا بتوانیم بستر جدید و مناسبی را برای تامین نیازمندیهای حوزه مدیریت شهری فراهم کنیم./م.ا/2705/


#barand_hamyar

#گروه_برندهای_همیار

#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش #همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #همتامشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه_همتا #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان #همیاربان






  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 31 خرداد 1400
  • تعداد بازدید: 603



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی