در دیدار با رئیس شورای اسلامی مشهد تاکید شد؛

سازمان همیاری شهرداری در کنار شورای ششم مشهد خواهد بود

سازمان همیاری شهرداری در کنار شورای  ششم مشهد خواهد بود مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در دیدار با رئیس شورای اسلامی مشهد عنوان کرد: هر جایی که شورای به سازمان همیاری اعتماد کند در کنار این تصمیم سازان مدیریت شهری هستیم و با تعهد بیشتر و به بهترین شکل و کیفیت به شهروندان و زائران عزیز خدمات ارائه خواهیم کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، محمد سنجری صبح امروز با همراهی معاونان اداری مالی، بازرگانی و سرمایه گذاری و سرپرستان حراست و شرکت همیاران شمال شرق سازمان همیاری با حسن موحدیان رئیس دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد دیدار و در خصوص ظرفیتهاو زمینه های همکاری در حوزه مدیریت شهری گفتگو کردند.
وی در این دیدار ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم و تبریک و آرزوی موفقیت برای اعضای جدید شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در این مقطع زمانی حساس و شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا که اقتصاد و بسیاری از کسی و کارهای را دچار چالش کرده است، به عنوان بازوی اجرایی شهرداریها، آمادگی خودمان را اعلام می کنیم و امیدواریم بتوانیم در کنار مدیران شهری باشیم.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی بااشاره به تعامل و ارتباط با شهرداری مشهد به عنوان بزرگترین سهام دار این سازمان با حدود 8درصد سهام ادامه داد: از ادوار گذشته تا کنون بیشترین فعالیت و همکاری را با شهرداری مشهد و مناطق داشته ایم و در خیلی جاها نقدینگی و ظرفیت اقتصادی سازمان را برای کمک به شهرداری به کار گرفته و در بسیاری از مواقع نیز به صورت غیر نقد در پروژه های بزرگ شهر مشهد همکاری داشته ایم.
وی با تاکید بر توجه سازمان همیاری به افزایش کیفیت و کمیت کارها به عنوان یک برند در حوزه مدیریت شهری افزود: ممکن است ایرادات و مشکلاتی نیز در این بین باشد که همواره تلاش می شود تا زضایتمندی مناسب ایجاد شود .
سنجری به دو حوزه عمرانی و تامین نیرو به عنوان عمده بخش های مهمی که سازمان همیاری با استفاده از توان شرکت همیار سازه توس و همیاران شمال شرق ، کمک حال شهرداری مشهد بوده است، افزود: آمادگی داریم تا در پروژه های نیمه تمام و جدید شهری نیز با شهرداری همکاری کنیم، با این نگاه که سود حاصله از این مراودات نیز به شهرداریها بر میگردد و تاکید هیات مدیره سازمان نیز انتفاع از شهرداریها بزرگ و توانمند و کمک به شهرداریها کم برخودار و کوچک کهی بیش از 60 درصد شهرداریهای استان را تشکیل می دهند است.
وی خاظرنشان کرد: دردوره جدید شورای اسلامی شهر مشهد نیز آماده ایم تا در کنار شورا و هرکجا که به سازمان اعتماد شود باشیم و با تعهد بشتر و به بهترین شکل و کیفیت خدمات مختلف را به شهرداری و به تبع آن به شهروندان و زائران عزیز ارائه دهیم.
رئیس شورای اسلامی شهر مقدس مشهد نیز در این دیدار با بیان اینکه تشکیل سازمان همیاری یک اقدام خوب و سازنده بود، عنوان کرد: برای ما خیلی مهم است که با سازمان همیاری کارکنیم، چرا که این نهاد را خودمان می دانیم و تبعات همکاری با نهادهای تخصصی مانند سازمان همیاری نیز کمتر است.
حسن موحدیان بابیان اینکه الویت اول شورا در حوزه مدیریت شهری استفاده از ظرفیتهای سازمان همیاری شهرداریها خواهد بود. ادامه داد: شهرداری یک سازمان عرض و طویل است که به واسطه گستردگی فعالیتها و خدمات قابل ارائه اش، قراردادهای زیادی را باید با بخش های مختلف در حوزه ها گوناگون داشته باشد، لذا اگر در حوزه های ممکن با سازمان همیاری کار شود خیلی راحتر خواهیم بود.
وی امیدواریم شهردار جدید که انتخاب می شود نیز این نگاه و شناخت را داشته باشد، بیان کرد: امیدواریم در دوره جدید شهرداری هم اعتماد سازی لازم صورت گیرد و به ظرفیتها و محدودیتهای سازمان توجه شده و از توان سازمان همیاری در کارهای مختلف بیشتر استفاده شود.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر لزوم ورود سازمان همیاری به پروژه های بزرگ شهری در این کلانشهر، عنوان کرد: امیدواریم این سازمان با توجه به ظرفیتهایی که دارد در پروژه های بزرگ نیز شرکت کرده و در بخش های کلان سازندگی و توسعه شهری نیز تاثیرگذار باشد./م/ا/2803/

#barand_hamyar
#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش #همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #همتامشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه_همتا #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان #همیاربان




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 23 مرداد 1400
  • تعداد بازدید: 497



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی