مدیرعامل شرکت همیاران شمال شرق خبرداد؛

بازگشایی معبر ورودی شهرک حمل ونقل خواف

بازگشایی معبر ورودی  شهرک حمل ونقل خواف مدیرعامل شرکت همیاران شمال شرق سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از بازگشایی معبر ورودی شهرک حمل و نقل خواف با هدف مانع زدایی و تسریع اخذ مجوز بهره برداری از این پروژه بزرگ ملی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، احمد عبدالله زاده با اشاره به سفرش به شهر خواف که با همراهی سیدمجتبی عبدرحیمی مدیر حراست شرکت همیاران شمال شرق انجام شد، گفت:
با توجه به تاکید مدیرعامل سازمان همیاری بر تسریع تکمیل و بهره برداری از شهرک حمل و نقل خواف، برنامه ریزیهایی در همین راستا در دستور کار شرکت قرار گرفت.
وی افزود: به این منظور تلاش کردیم با رایزنی ها و مذاکرات مختلف با امور اراضی جهاد کشاورزی استان، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خواف، مجتمع معاون سنگان و ... در جهت رفع پاره ای از مشکلات و موانع ایجاد شده در روند اجرای این پروژه گام های موثری را برداریم.
مدیرعامل شرکت همیاران شمال شرق به جلسه هم اندیشی امروز با مسئولان شرکتهای حمل و نقلی یه عنوان سرمایه گذاران شهرک حمل و نقل خواف، ادامه داد: با تصمیمات اتخاذ شده و همفکری های انجام شده، معبر ورودی شهرک در مسیر جاده رجکو بازگشایی شد تا گامی موثر در راستای تکمیل و اخذ پروانه بهره برداری این پروژه برداشته باشیم.
وی همچنین خاطر نشان کرد: امیدواریم با همراهی مسوولان استان و شهرستان خواف و همچنین همکاری هرچی بیشتر و منسجم تر شرکتهای حمل ونقلی سرمایه گذار در این پروژه با سرعت بیشتری شاهد تکمیل بخش های مختلف شهرک حمل و نقل خواف باشیم تا زمینه های رشد و پویایی، اشتغال برای جوانان بومی و رونق اقتصادی در این منطقه مستعد را بیش از هر زمانی فراهم کنیم.
گفتنی است، این پروژه به عنوان یکی از فعالیتهای توسعه ای سازمان همیاری در جهت تجمیع شرکت های حمل و نقلی شهرستان و انجام اقدامی موثر با نقش آفرینی بومیان محلی شهرستان خواف در حال اجراست و اهدافی چون ایجاد رونق اقتصادی در منطقه، اشتغال جوانان، ساماندهی مطلوب شرکت های پراکنده و صرفه جویی در منابع مالی و اقتصادی کشور را دنبال می کند./م.ا/۲۸۳۷/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 17 شهریور 1400
  • تعداد بازدید: 499



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی