محمد سنجری:

لزوم تعامل تنگاتنگ بین تمامی معاونت های سازمان در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهرداری‌ها

لزوم تعامل تنگاتنگ بین تمامی معاونت های سازمان در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهرداری‌ها مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در جلسه شورای مدیران سازمان نسبت به ضرورت اساسی برقراری ارتباط نزدیگ و تنگانگ بین معاونت ها به ویژه معاونت بازرگانی و مالی جهت ارائه بهترین عملکرد در حوزه کمک به مدیریت شهری تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی: محمدی سنجری در جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان که با حضور معاونان اداری مالی، سرمایه گذاری و بازرگانی، مدیران حراست، امور مجامع این نهاد برگزار شدتاکید کردن، باید تلاش کنیم به پروژه هایی که در توان سازمان هست متمرکز شویم و در حوزه های خارج از توان ورود پیدا نکنیم و در این بین تعامل سازنده میان معاونت مالی و بازرگانی سازمان یک اصل مهم است.
وی در ادامه نشست با تاکید بر لزوم توجه به 230 فعالیت تعریف شده برای شهرداریهای استان.افزود: در این راستا باید با برقرار تعامل دوسویه با شوراهای اسلامی، شهرداریها و مدیران سازمانها و مناطق وابسته به شهرداری ها در بخش های که امکان آن برای سازمان وجود دارد ورود پیدا کنیم و بهترین خدمات را ارائه دهیم.
در ادامه این نشست هفتگی معاونین و مدیران ستادی سازمان ،محمد سنجری بر رعایت قوانین، شفافیت در فعالیت ها و اقدامات وهمچنین دقت نظر در تعامل با حوزه مدیریت شهری در راستای ارائه خدمات و پشتیبانی مطلوب و سازنده برای توسعه ، رشد و ارتقاء شهرداریها تاکید کرد.
گفتنی است، در این جلسه هریک از معاونان سازمان و مدیران امور مجامع، حقوقی و ... به ارائه گزارش فعالیتهای انجام شده حوزه خود پرداختند.
درپایان ضمن تبادل اطلاعات و ارائه گزارش عملکرد به تجزیه و تحلیل مشکلات و مسائل پیش روی سازمان در بخش های بازرگانی، اداری و مالی ،سرمایه گذاری و امورشرکتها و چگونگی رفع موانع و تحقق چشم انداز سازمان تاکید و نسبت به هریک از موارد اعلامی راهکار لازم ارائه شد.
شایان ذکر است، در حاشیه این جلسه همچنین از تلاش های کوروش شاکری و علی اصغر دهنوی 2 تن از کارکنان زحمتکش معاونت اداری مالی سازمان همیاری که به تازگی به درجه بازنشستگی نائل آمده اند با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد./م.ا/2842/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 20 شهریور 1400
  • تعداد بازدید: 412



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی