در نشست مسئولان شهری خرو و سازمان همیاری استان تاکید شد؛

استفاده از توان سازمان همیاری به منظور توسعه شهری واقتصادی خرو

استفاده از توان سازمان همیاری به منظور توسعه شهری واقتصادی خرو در نشست شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خرو با مدیرعامل و معاون و مدیر امور شهرداریهای استان سازمان همیاری شهرداریهای استان بر استفاده از توان و ظرفیتهای سازما همیاری در جهت توسعه شهری و اقتصادی و درآمدی در این شهری گردشگری تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، این نشست صبح امروز با حضور محمد سنجری مدیرعامل، سید محمد اسماعیل فاطمی معاون بازرگانی، علی طهرانی مدیر هماهنگی امرو شهرداریهای استان سازمان همیاری و سیدحسن حسینی شهردار، سید محمد حسینی رئیس و و رحمانی عضو شورای اسلامی شهر خرو برگزار شد.
در این نشست ضمن بررسی مشکلات، کمبودها و نیازهای این شهرداری در حوزه خدمات و مدیریت شهری، ماشین آلات و ... و هچنین ظرفیتها شهر خرو در حوزه های گردشگری، محصولات باغی مانند آلو بر افزایش تعاملات و همکاری های سازمان همیاری در جهت توسعه اقتصادی، شهری و درآمدی این شهر تاکید شد.
همچنین با توجه به تاکیدات خدایی ریاست جدید هیات مدیره سازمان همیاری بر تمرکز سازمان همیاری بر روی مزیتهای نسبی و ظرفیتهای موجود در شهرهای مختلف استان بر لزوم برنامه ریزی برای توسعه پتانسیلهای گردشگری، بوم گردی و همچین ویژگی منحصر به فرد این شهر به عنوان پایتخت آلو کشور تاکید شد.
گفتنی است شهر خرو با بیش از 16 هزار جمعیت در 20 کیلومتری نشابور و حدود 80 کیلومتری مشهد مقدس مرکز استان خراسان رضوی قرار دارد و از 4 محله خرو علیا، سفلی، شهرک امام رضا(ع) و ساحل برج تشکیل شده است و شهرداری خرو در عرصه ای به وسعت حدود 304 هکتار به ارائه خدمات به شهروندان این شهر زیبای تاریخی می پردازد./م.ا/2976/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 13 دی 1400
  • تعداد بازدید: 360



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی