به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی؛

تجلیل مدیرعامل و فرمانده بسیج سازمان از جانبازان و همکاران شاهد سازمان همیاری

تجلیل مدیرعامل و فرمانده بسیج سازمان از جانبازان و همکاران شاهد سازمان همیاری مدیرعامل و فرمانده پایگاه بسیج سازمان همیاری در جلسه ای به مناسبت دومین سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی از کارکنان جانباز و عضو خانواده شاهد شاغل در این نهاد تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، این جلسه که با همت پایگاه مقاومت بسیج شهید شوشتری سازمان همیاری ترتیب داده شده بود، محمد سنجری مدیرعامل و سید محمد اسماعیل فاطمی فرمانده بسیج این نهاد با اهدای لوح سپاس و هدایایی ارزنده از ۴ تن از کارکنان جانباز و عضو خانواده شاهد تجلیل کردند.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی گفت: امینتی که امروز ما در کشور داریم و دستاوردهایی که در این ۴۲ سال بدست آمده است مرهوم رشادتها و ایثارگری های کسانی بود که هستی و بهترین سرمایه خودشان که جان و سلامتی شان است را در راه دفاع از کشور گذاشتند.
محمد سنجری با بیان اینکه واقعا اعتقادات مردم قوی بود، ادامه داد: در مقطع جنگ تحمیلی که شاهد رفتن بسیاری از دوستان به جبهه ها و هم شاهد تشییع پیکرهای پاک شهدا بودیم که هردو این ها با یک شور و هیجانی انجام می شد، پدر و مادرهایی که با اینکه انتهای این سفر را می دانستند فرزندان خود را به عنوان تنها سرمایه هایش خودشان راهی میدان دفاع از میهن و اسلام می کردند.

وی با تاکید بر جدیت دستگاه های فرهنگی برای نهادینه کردن فرهنگ شهادت و شهامت و دفاع از آرمانها، افزود: شاهد بودیم که باز هم علی رغم نگاه و نگرش سردمداران استکبار جهانی، اسرائیل و ... مردم ایران در جریان تشییع پیکر سردار سلیمانی نشان دادند که نباید در برار ظلم و پایمالی حق مظلوم نباید سکوت کنیم و ثابت کردند همچنان قدردان شهدا و خانواده هاب آنان هستند.
مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای استان با بیان اینکه شهدا مسیر خود را به خوبی پیش گرفتند و به باور که داشتند رسیدند تاکید کرد: همه ما امروز رسالت سنگینی داریم و شرایط سختی که کشور به لحاظ اقتصادی دارد ناشی از همان خصومتهای استکبار جهانی است که در گذشته به صورت جنگ نظامی بوده و اکنون جنگی دیگر و باید با تلاش، تعهد، وجدان کاری و توجه به سیاستهای اقتصادی مقاومتی و توجه به منویات مقام معطم رهبری در این عرصه و جبهه اقتصادی از آرمانها و اهداف کشور دفاع کنیم.
سنجری با بیان اینکه همه خودمان را مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران می دانیم خاطر نشان کرد: وجود با برکت دو تن از همکاران عزیزمان از خانواده معزز شهدا و دو همکار جانبازمان، سرمایه های معنوی سازمان همیاری هستند که همواره آرزوی سلامتی و صحت برای آنها و حانواده گرامیشان داریم./م.ا/۲۹۷۷/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 13 دی 1400
  • تعداد بازدید: 662



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی