در دیدار مدیرعامل با شهردار تایباد تاکید شد؛

استفاده از ظرفیت شهرداری تایباد در فعالیتهای اقتصادی سازمان در مرز دوغارون

استفاده از ظرفیت شهرداری تایباد در فعالیتهای اقتصادی سازمان در مرز دوغارون

در دیدار مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با شهردار تایباد بر استفاده از توانمندیها و ظرفیت همکاری این شهرداری در تحقق اهداف و فعالیتهای اقتصادی سازمان در مرز دوغارون تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی محمدرضا تازیکی صبح امروز با مهرداد کریم زاده شهردار تایباد و عضو هیات مدیره سازمان همیاری دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه علاوه بر بررسی مسائل و موضوعات مرتبط با سازمان در خصوص سازوکارهای استفاده از پتانسیل های همکاری و مشارکت شهرداری تایباد به منظور اجرای پروژه ها و گسترش فعالیتهای اقتصادی سازمان همیاری در مرز دوغارون بحث و تبادل نظر شد.

 مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در این جلسه با اشاره به  برنامه ریزی در جهت توسعه فعالیتهای اقتصادی در مرز دوغارون به ویژه در حوزه بازارچه مرزی و شهرک انرژی تاکید کرد.

وی گفت: قطعا ظرفیتها، ابزار و امکانات شهرداری تایباد به عنوان حوزه مدیریت شهری این منطقه می تواند نقش موثری در اجرای مناسب برنامه ها و تحقق اهداف اقتصاد محور و اشتغال زای سازمان در مرز داشته باشد و این همکاریها در حوزه هایی که امکان مشارکت وجود دارد به درآمدزایی برای شهرداری بیانجامد.م.ا/3133/




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 20 اردیبهشت 1401
  • تعداد بازدید: 279



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی