در نشست مشترک مدیران عامل دو مجموعه عنوان شد؛

آمادگی سازمان همیاری برای ارائه خدمات و تامین نیازهای مجتمع معادن سنگان

 آمادگی سازمان همیاری برای ارائه خدمات و تامین نیازهای مجتمع معادن سنگان مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در نشستی با مدیرعامل مجتمع معادن سنگان بر آمادگی برای همکاری با این مجموعه بزرگ دولتی در حوزه های تامین ماشین آلات، قطعات، مباحث عمرانی و پیمانکاری تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، محمدرضا تازیکی صبح امروز در جلسه ای مشترک با حسن جعفری مدیرعامل و میثم کرمانی معاونی فنی اجرایی مجتمع معادن سنگان دیدار و در خصوص مسائل گوناگون گفتگو کردند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در این دیدار به ظرفیتها و رویکرد جدید اقتصاد محور مجموعه اشاره و عنوان کرد: با توجه به توانمندیهای موجود این آمادگی را داریم تا در سایه تعاملات دوجانبه در حوزه های مختلف با مجتمع معادن سنگان همکاری کنیم.

وی تصریح کرد: تامین ماشین آلات، قطعات، اجرای پروژه های عمرانی، پیمانکاری و ... مجموعه مجتمع معادن سنگان حوزه هایی است که ظرفیت تامین آن به نحو مناسبی در سازمان همیاری شهرداریها استان وجود دارد.

حسن جعفری مدیرعامل مجتمع معادن سنگان نیز در این نشست بر آمادگی برای تعاملات مشترک با سازمان همیاری تاکید و بیان کرد: فعالیتهای مشارکتی زیادی می توان با این سازمان به عنوان یکی از مجموعه اقتصادی معتبر و با پتانسیل استان تعریف کرد که برای این منظور باید وسعت دید خود را با توجه به ظرفیتهای شهرهای مختلف استان بالا ببریم./م.ا/3145/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 25 اردیبهشت 1401
  • تعداد بازدید: 388



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی