مدیرعامل سازمان عنوان کرد؛

آمادگی سازمان همیاری خراسان رضوی برای فعالیت در مناطق آزاد تجاری کشور

آمادگی سازمان همیاری خراسان رضوی برای فعالیت در مناطق آزاد تجاری کشور مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در دیدار با معاون اقتصادی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری،صنعتی و ویژه اقتصادی کشور بر آمادگی برای بررسی بسته های تجاری و نقش آفرینی موثر در این حوزه تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، محمدرضا تازیکی در برنامه های سفرکاری به تهران با احمد جمالی معاون اقتصادی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری،صنعتی و ویژه اقتصادی کشور دیدار در خصوص زمینه های توسعه فعالیتهای سازمان در این حوزه گفتگو کرد.
وی در این جلسه با اشاره به فعالیتهای اقتصادی سازمان در مناطق مرزی استان خراسان رضوی عنوان کرد: با توجه به وجود ظرفیتهای لازم و تیم های سرمایه گذاری در کنار سازمان، تلاش داریم فعالیتهای مجموعه را در مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی به خصوص در مرز دوغارون توسعه بخشیم.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی ادامه داد: این آمادگی وجود دارد تا با بررسی و مطالعه بسته های تجاری و سرمایه گذاری در جهت نقش آفرینی موثر در مناطق آزاد نقاط مختلف کشور با دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، صنعتی و ویژه اقتصادی ایران همکاری کنیم.
احمد جمالی معاون اقتصادی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور نیز با بیان اینکه سازمان همیاری شهرداری ها یک نهاد اقتصادی توانمند است که می تواند در حوزه های گوناگون با دبیرخانه تعامل داشته باشد، گفت: سرمایه گذاری، معرفی و همراهی با سرمایه گذاران در مناطق آزاد کشور به ویژه فعالیت با هدف گذاری گردشگری جام جهانی قطر برای جذب سهمی از گردشگران جزیره کیش در این ایام، حوزه های مالی، پولی، پتروشیمی و ... از جمله موضوعاتی اقتصادی هستند که می توان از توان سازمان همیاری استفاده مناسبی داشت.
گفتنی است، در پایان این جلسه مقرر شد، پروپوزالی از طرح ها، برنامه ها و ظرفیتهای موجود در سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی برای ارائه به مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور تدوین و از طریق دبیر شورای عالی این مناطق ارسال شود./م.ا/۳۱۴۷/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 26 اردیبهشت 1401
  • تعداد بازدید: 283



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی