به مناسبت 27 اردیبهشت ماه؛

پیام تبریک مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریها به مناسبت روز روابط عمومی

پیام تبریک مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریها به مناسبت روز روابط عمومی
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در پیامی هفدهم مه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به دست اندرکاران حوزه روابط عمومی سازمان، شهرداریها، دستگاه های اجرایی و فعالان حوزه ارتباطات تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، در پیام محمدرضا تازیکی آمده است:
هفدهم مه مصادف با ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی تداعی کننده اهمیت و نقش روز افزون این علم به عنوان بخشی از دانش بشری است که با به خدمت گرفتن انواع ابزار ها، رسانه ها و هنرها به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده و امروز دیگر تصور فعالیت هیچ نهاد و سازمانی در جهان بدون تلاش روابط عمومی ها در برقراری صحیح ارتباطات و شکل دهی به افکار عمومی بیش از گذشته دور از ذهن نیست.
در واقع روابط عمومى بخشى از وظایف مدیریت سازمان است و عملى ممتد، مداوم و طرح ریزى شده است که از طریق آن افراد و سازمان ها مى کوشند تا تفاهم و پشتیبانى کسانى را که با آنها سرو کار دارند، به دست آورند .
این روز بهانه‌ای است تا یادآوری کنیم،‌ نمادهای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو ساز و کارهایی همچون توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسان ها به منظور افزایش مشارکت مردمی است که ماموریت انجام این مهم به عهده مدیریت روابط عمومی مراکز‌ اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و سازمان های دولتی و خصوصی قرار گرفته است.
در عرصه های اقتصادی نیز که به عنوان اصلی ترین رسالت نهادهایی چون سازمان همیاری شهرداریها به شمار می روند، می توان اذعان داشت که روابط عمومی ها حلقه تکمیل کننده فعالتیهای اقتصاد محور کشوراز جمله تولید، بازرگانی و ... هستند و باید تلاش شود که جایگاه اصلی این واحد در ارکان اقتصادی کشور به روشنی و به نحو تاثیرگذارتری مورد توجه قرار گیرد.
به همین بهانه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را خدمت تمامی فعالان این عرصه در سازمان همیاری، شرکتها و موسسات تابعه، شهرداریها و دیگر نهادهای استانی تبریک عرض نموده و امیدواریم در راستای تحقق اهداف رسانه ای و ارتباطی و شناساندن ظرفیتها، توانمندیهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.



  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 27 اردیبهشت 1401
  • تعداد بازدید: 374



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی